Mot Boston och senaste om Irma....

Här är det nog verkligen lugnet före stormen. 
 
Folk förbereder sig så gott det går inför helgen då Irma förväntas komma över Florida. Tampa Bay har inte utlyst evakuering ännu. Skolorna har stängt idag torsdag och fredag, för de ska användas som skyddsrum om det behövs. Vatten och bensin börjar ta slut. Många passar på att åka norrut till vänner och släktingar. 
 
Fredrik och jag åker strax mot flygplatsen för att åka till Boston. Det här bokade vi långt innan Irma, och de kommande stormarna Jose och Katia.....
Molly ska checka in på hundhotellet, de håller öppet som vanligt och har lovat att ta hand om Molly så länge som behövs. Min plan är att flyga hem på söndag, men det känns ju högst osäkert. Och om mitt flyg går, då landar jag ju mitt i kaoset förmodligen, så det är verkligen blandade känslor. Fredrik måste åka till Göteborg, så han lämnar Boston på tisdag, kanske blir det så att även jag blir kvar tills dess. 
Vi kan inte göra annat än att vänta och se, och hoppas på att allt går bra. 
 
Det ska allafall bli kul att träffa Olle och Filip! Vi börjar med att åka till Olle idag :) Shopping står på schemat så fort vi landar. Imorgon hjälper vi honom flytta in i sitt nya rum. Efter det åker vi mot Rhode Island och Filip. Han har flyttat in i nytt hus för i år tillsammans med 2 kompisar. Gissar att även han vill ta med Mamma o Pappa på shoppingtur;) 
 
Ida och Julia har det bra i Thailand :) 
 
Nu håller vi tummar och tår för att Irma skonar Florida.♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det får vi verkligen hoppas! Ha det så kul nu!😍

2017-09-08 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0