Hejdå Florida.....

Idag vaknade vi upp i Miami Beach , vi kom hit igår. Imorgon flyger vi till Madrid, nu är det dags att lämna....
Mycket har hänt sen sist, jisses.
Huset tömdes och vi flyttade in ett par nätter på Holiday Inn i närheten. Kommer sakna detta hus.

Mia tog hand om flyttstädningen, tackolov för det!

Så kom Marie o gänget och vi flyttade ut till Clearwater Beach i 4 nätter. Strandhäng, shopping, promenader, tärningsspel, restaurangbesök och barhäng

Jessica, Marie, Nisse o Jonas

Hugo o Ebba
Underbara solnedgångar

Fredrik var tvungen att åka på jobb, och Olles spring break tog slut så han åkte tillbaka till skolan.
Vi andra lämnade stranden och åkte ner till Palmetto där vi fick låna fam Schiavones hus. Perfekt! Med huset följde Oreo, så Molly fick en kompis o hänga med.
Söta

Poolhäng, shopping, goda middagar, vin o mer shopping är en ganska bra sammanfattning på vad vi gjorde dessa dagar. Men gänget paddlade även kanot på Hillsborough river, spelade Topgolf, var i Orlando på Universal och på Lightning match.

Härliga dagar med underbart gäng! 😍
Sen fick Molly checka in på Lodgen, Fredrik och jag flög till Jamaica när övriga gänget åkte hem till Sverige igen.
Vilka dagar vi fick på Jamaica! Vi bodde i en bungalow som stod på pålar i vattnet. LYX!!!! Egen butler som serverade oss drinkar och mat närsomhelst vi ville, hur underbart?!
Blev upphämtade med limousine och fick genast en drink i handen.
Lunch på stranden i väntan på vår bungalow.

Här gjorde vi inte många knop. Så skönt att bara vara 🙏 💕

Här hade vi gärna stannat längre än 3 nätter....!

Tillbaka i Tampa igen och då flyttade vi in hos Lyndon o Kerrie. Fix med Mollys papper hos Air Animal. Mia ordnade tjejmiddag hemma hos henne, så kul!! Killarna lagade mat åt oss :) Supertrevlig kväll där jag fick krama om tjejerna ordentligt. Fick gulliga kort o fina presenter som minnen. Ett halsband, ett armband och ett gulligt litet fotoalbum 💕 Så glad och tacksam. TACK Mia för att du ordnade!
Michele, jag, Mia och Kerrie
Melissa, Shiraz, Kim och Taffy

Lightningmatch på lördagen!

Matchen var redan kl 15, så efter matchen åkte vi hem för att rasta hundarna, sen mötte vi upp ett gäng i Wiregrass för middag och drinkar. En sista hejdå kväll......eller ses snart kväll......

Söndagen såg ut sisåhär ungefär

Kerrie och jag var iväg och fixade naglarna, Miriam kom förbi en sväng då hon tyvärr missade både tjejkvällen och middagen i Wiregrass.
Och nu är vi alltså här i Miami! Måste säga att hela flyttbestyret ändå gått väldigt smidigt. Vi är redo för nya äventyr!
För att underlätta så mycket som möjligt för Molly, så bilade vi ner till Miami. Hon satt jätteduktigt i sin bur hela resan ner. Vi flyger direkt till Madrid imorgon, sen kör vi ner till Malaga.

10 år blev vårt USA äventyr. Vi har fått vänner för livet, som förhoppningsvis kommer hälsa på oss i Spanien och i Sverige och vi kommer såklart komma tillbaka hit o hälsa på.
Filip har ett år kvar på University of Rhode Island och Olle har ett år kvar på Governors Academy. Sen får vi se vad som händer för dom, spännande!