Labor Day weekend och stormen Irma på ingång......

Här har vi varit långlediga, då det var Labor Day igår. 
Vi började med en middag på Bonefish grill i fredagskväll. Lördag och söndag fix här hemma, massa tv-tittande dock ej nyheterna.....
 
Så när Mia textade mig igår och frågade om vi var förberedda på stormen Irma som väntas komma till helgen, så var jag som ett frågetecken;) 
Vi ska åka till Boston på torsdag, hälsa på Olle och Filip. Molly ska få flytta in på hundhotellet. Irma förväntas komma in över Florida på söndag och de räknar just nu med en kategori 4. 
Hoppas verkligen att det inte blir allvarligt
 
 
Igår åkte vi till Lakeland och tittade på fotboll. Villiam som pluggar på Bluefield College i Virginia, var här och spelade med sitt lag. Vi hade kontakt med Mats o Mari som satt och kollade på matchen från sin telefon i bilen i Boxholm, samtidigt som de kollade på äldste sonen Victors fotbollsmatch.......haha dagens teknik!
Imponerad av att de orkade springa, Fredrik, Molly och jag var klippt slut av att bara stå o titta på. Det var över 30 grader varmt och som vi svettades.....
Det stod 2-2 efter full tid, så förlängning med 10 min, sen ytterligare 10 min till och då avgjorde Villiams lag i sista minuten! 
Vi hittade lite skugga
 
 
 
Ida och Julia är nu i Thailand! De har skapat ett instagram konto, jullan_idis.on.a.trip in och följ vettja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0