Förberedelser

Sista veckan här hemma i Tampa innan jag och Molly flyger till Stockholm! Massor av saker att pricka av från "attgöralistan". 
Imorgon ska vi till veterinären och göra hälsokoll, papper ska sedan skickas och bli godkända av USDAA. Samtidigt hämtar vi upp buren som Molly ska resa i på flyget, måste få henne att känna sig trygg i den. 
Sen ska jag till frissan, fixa naglar o packa.......sistnämnda bävar jag för...... ;) 
 
Förra veckan var superlugn. Fredrik har varit i Milano och New York, så bara jag o Molly som hängt. Idag kommer han äntligen hem! Han har verkligen ett tufft reseschema, på lördag påbörjar han sin långresa, Japan, Australien, NyaZeeland, innan vi ses i Stockholm slutet på maj......
 
Lite bilder från veckan/helgen som gått.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Promenader runt sjön o sen häng här hemma. 
 
Snart är vi i vårt andra hem, och Molly ska följa med!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas resan för Molly går bra❤

2017-05-08 @ 23:52:14
Postat av: Farmor o farfar

Härligt att få ha er här, lite närmare, för ett tag!😊Kramar!!!

2017-05-09 @ 21:47:05
Postat av: Syster Malin

Kuul!!👏😍

2017-05-09 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0