Familjen är här!

Från lata lugna dagar för mig och Molly, så har vi haft fullt ös här i över en veckas tid nu. Vi började med att fira Henke som fyllde 40 år! Sång och paket i sängen, champagne frukost, farmors tårta och en heldag på Clearwater beach.
Skål för Henke!
En heldag vid vårt underbara poolområde.
Sen packade Farmor o Farfar o jag o Fredrik väskorna för en minitripp norrut. Vi ville visa var killarna bor. Vi flög till Providence och mötte upp Filip i ishallen där han precis tränat klart. Vi hann med en rundvisning i både ishallen och i Filips hus innan vi åt Alla hjärtans dag middag på Coast Guard House.
På morgonen vaknade vi till denna fina utsikt.
Efter frukosten åkte vi runt universitetsområdet, mötte upp Filip för en kaffe, mellan hans lektioner, innan vi körde vidare mot Olle. Efter ca 2 h bilresa var vi framme på Olles skola, The Governors Academy. Vi fick hälsa på i Olles rum, kolla runt i ishallen och på skolan.
Efter lunch och incheckning på hotellet var det dags att sätta sig i bilen igen. Bortamatch mot Lawrence Academy. Så kul att vi fick se en match, tyvärr förlust. Vi snodde med oss Olle efter och så käkade vi middag tillsammans. Morgonen efter vaknade till detta snökaos :)
Frukost i Newburyport innan vi begav oss mot sista stoppet i Boston.
Där hängde vi på låset till Cheers som öppnade kl 11.00.
En snabb sväng ner till Quincy market där vi promenerade i kylan innan det var dags att åka hem till Tampa igen. En intensiv men rolig resa!
Henke, Klara, Alma och Maja höll ställningarna hemma och passade Molly. Det är inte bara en 40-åring vi firat. Kjell som fyllt 70 bjöd på middag på Acropolis, en grekisk restaurang! Kabob, souvlaki, dans o sång bjöds vi på :) Tack så mycket!
De har även hunnit med ett besök på Kennedy Space Center, Fredrik och jag stannade hemma, så det får vi be om ett gästinlägg om. Idag är det stranden på Anna Maria Island som gäller, Fredrik jobbar och jag är hemma och fixar lite. Imorgon ska vi gå och se Lightning och sen börjar det närma sig hemresa......