Onsdag

Bara Molly och jag är hemma, vi passar på att lata oss för fullt. Igår var Molly hos veterinären och rengjorde tänderna. Jag lämnade henne 07,30 på morgonen, hon blev nedsövd och så fick jag hämta hem henne kl 14,00
Trodde hon skulle vara slö, men hon var precis lika sprallig som vanligt, dock glad så hon grät av lycka av att få åka hem. Sötis. Nu har hon bländande vita tänder :)
I lördags kom fam Rydheim på besök. Vi grillade och hade en mysig kväll. Såg Filles match online, som de tyvärr förlorade på övertid, och sen även Lightning, där blev det vinst. 
I söndags blev det en sväng till outleten, lunch på PrimeBar och så avlsutade vi kvällen på TopGolf, så kul! 
Hade tur att slippa köa, fick en bay direkt. Lite mat och drinkar och svingar :)
 
 
Nu är Patrik tillbaka i skolan medans resten av Rydheimarna är iväg på kryssning, hur skönt?!
Fredrik är på resande fot hela veckan och kommer hem först på lördag. 
På söndag ses vi allihopa igen innan det är dags för Rydheims att åka hem till Sverige. Men sen blir det full fart här då fam Persson och fam Appelqvist checkar in på tisdag! 
Marie har ju gått och blivit Mormor! Jag gammelmoster! 
Välkommen till familjen ♥ Vi väntar fortfarande på vad underverket ska heta.......Grattis Jocke o Alexandra, tänk vad ni kan! ♥
Åh vad man vill gosa med den där lille......!!! ♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Sötaste😍❤️😍❤️

2016-10-20 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0