Härligt häng med Johnson´s

Vi konstaterade att det gått fyra år sen de var här senast, då över julen med hela familjen. Inte klokt vad tiden går. Nu blev det en semester utan barn, tiderna förändras :)
Vi har hunnit med en hel del på dessa 10 dagar. Vi började med en tur ut till Clearwater beach. Checkade in på Hilton för natten.
Skål för oss!

God lunch

På väg hem nästa dag stannade vi till downtown, strosade runt lite i Channelside innan vi gick till Ferg´s sportsbar för att titta på Sverige-Europa matchen.
Slutade ju inte så bra, men spännande var det..

Avslutade kvällen hemma med kortspel och bubbelbad

Fredrik flög till Charlotte och vi andra hann med shopping, bad, grill. Hängde vid vårt poolområde.

När Fredrik landade på onsdageftermiddagen stod vi andra redo för nästa utflykt. Han kom hem, packade om och så åkte vi ner till Fort Myers och checkade in på Outrigger Beach Hotel.
Vi kom inte fram förräns 21.30 så det blev en simpel middag, pizza o vingar från Seven Eleven då allt annat var stängt, och sen bums i säng. Upp tidigt för att hoppa på katamaranen mot Key West.
På vägen dit regnade det, så istället för att sola på däck som vi tänkt, fick vi sitta inne och spela kort.
Väl framme började vi med en drink på Sloppy Joe´s .

Promenad till Southernmost point.

Lunch
Besök vid Hemmingways

Så varm dag!

Ett dopp i poolen vid Dante´s innan det var dags att åka tillbaka till Fort Myers och hotellet där. En mycket bra men svettig dag i Key West.

Fredagen tillbringades på stranden, Fort Myers Beach.

Vi avrundade med lunch innan vi åkte hem för att hämta Molly som varit på sitt hotell. På kvällen blev det grill och så kollade vi Filips match via youtube, tyvärr förlust.
Lördag och sista dagen innan hemfärd för Johnsons. Hemmahäng med poolbad, en shoppingsväng, och middag på kvällen på Bonefish grill tillsammans med Lyndon och Kerrie.
Kände oss inte helt shoppingklara, så på söndag förmiddag blev det en sväng till vår outlet.
Och ett stopp på International Plaza, där det allra sista inhandlades, middag på Cheesecake Factory och sen var det dags att säga hejdå för denna gången.
Vi släppte av Jenny och Nicke vid flygplatsen, vädret var toppen. Fredrik och jag stannade till på Ikea, och när vi kommer ut därifrån (20 min senare) så var det som om någon lagt ett stort svart lock över Tampa. Jädrar i min låda vilket oväder! Regnet fullkomligt vräkte ner, blixtar o dunder........Mycket riktigt så kunde inte flyget lyfta, och anslutningen i Atlanta var knapp redan från början. Men allt löste sig tillslut som tur var, de kom iväg, de hann med sitt byte och kom hem som planerat, puh. Som sagt, vi hann med en hel del, men tiden går ju alldeles för fort! Fantastiska dagar tillsammans, mycket att minnas och skratta åt..... :)
Så kul att ha er här, kom snart tillbaka! ♥