Happy Halloween!

Idag är det stora "godisätardagen", vilken tur för mig, som har skafferiet fullt! Herreminje, de hade packat väskorna fulla med godsaker, jag som bestämt sagt NEJ till allt sådant........eller inte;) Ändå syns inte allt på denna bild. Men jag kan säga att det är (var) 17 st chokladkakor........
 
Nu har vi allafall haft huset fullt här i snart en vecka redan, tiden springer på! 
Det är ett morgonpiggt gäng, (dock lika kvällstrött:)) och jag som vanligtvis brukar hinna upp på morgonen, tömma diskmaskinen, förbereda frukost, gå ut med Molly och ta en kaffe o sitta med datorn en stund, har inte en chans att  hinna något av det.....Nisse har nämligen redan fixat köket, gjort olika sorters omeletter, gått ut med hunden, Jonas o Jessica har sprungit runt sjön, barnen har gjort läxorna, och allt detta innan klockan slagit 07.00! 
 
Just nu är alla i Brandon och shoppar, förutom jag Ebba och Hugo som är hemma, och så Freddan som jobbar såklart. Ikväll blir det middag här hemma och sen ska vi gå Bus eller Godis och spana in alla läskiga hus......
 
Helgen spenderade vi ute på Anna Maria Island. Vi bodde på hotell och även Molly hund fick följa med, så lycklig!
Även om hon fick stanna hemma och kolla på tv när vi var på stranden eller på restaurang :)
 
Tröttnar aldrig på det stället, helt fantastiskt! Sol och bad och mat och dryck. 
 
 
 
 
Igår hyrde vi båt och var ute hela dagen, underbart! Besvikna på att vi inte såg delfiner, men så när vi åkte hemåt så dök de plötsligt upp! Lyckad dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha inte lätt att fånga alla på bild samtidigt;)
 
Vi har även hunnit med outleten, bad vid poolområdet, bad hemma, fiske från bryggan, mera shopping.......
 
 
 
 
Nu ska Ebba, Hugo och jag dra bort till poolområdet. Antar att shoppinggänget lär dröja ett par timmar till minst, innan de kommer hem. 
Avslutar med en dagsfärsk bild på Leo ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Vad härligt ni har det ❤️ Hade gärna spenderat dagarna med er istället för kalla, regniga Sverige ☔️❄️🌨

2016-10-31 @ 22:24:27
Postat av: Syster Malin

Ser härligt ut😍🎃😍

2016-11-01 @ 06:43:13
Postat av: Alexandra

Usch så härligt det ser ut!! 🌞😍❤

2016-11-01 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0