Tomt hus- Las Vegas- Fullt hus!

Då blev det min tur igen att uppdatera er lite ;) Tack snälla Marie och Jessica för att ni skött även den biten här hemma. Alltså, vi har blivit så bortskämda här. Känns som vi har varit gäster och blivit serverade allt. Jag har inte handlat mat, tvättat, tömt diskmaskinen, lagat mat, gått ut med Molly, nada. TACK TACK ♥
Jäklar vad kul vi har haft! Vädret visade sig från sin bästa sida, även om det inte hade gjort gänget något om det varit mulet......Det har SHOPPATS. Say no more;)
Fredrik och jag åkte som sagt till Las Vegas i torsdags, så sista dagarna fick de klara sig själva här hemma. Och det hade de inga problem med. SOM vi skrattade när vi såg denna bilden på FB o Instagram....
Love u ♥

SÅ KUL! Tack för Tomten! Ska försöka hålla den i liv från Fredrik och vassa föremål....... ;)

Tillbaka till Vegas. Vi har fått vara med om ett Vegas bröllop! Hur coolt är inte det?! Vi landade tidigt på torsdag morgon och mötte upp Johan och Sofia och Sara som redan var på plats. Vi bodde på Excalibur och Freddan o jag valde poolhäng första dagen då vi var trötta efter resan. De andra begav sig av för att fixa alla papper inför den stora dagen.

På kvällen möttes vi upp för drinkar i Paris, och sen gick vi vidare till Venetian Hotel och middag. På väg hem blev det ett par drinkstopp innan vi avslutade på vårt hotell.

Fredag och bröllopsdag! Vi möttes upp för en härlig frukost i solen, med Mimosa och Bloody Marys. Spelade bort lite pengar på New York-New York, strosade runt lite överallt, käkade sen lunch innan det var dags att fixa till sig. Fredrik och jag ville överraska brudparet med limousine, men hör o häpna, det gick inte att få tag i en! I Las Vegas!? Det var tydligen nåt event i stan......Så trist.
De vigdes nere i Fremont, gamla delen av Las Vegas. I ett litet litet rum, utan luftkonditionering, så en brud som var nära på att svimma, inget vatten fanns, så tur att det var över på ett par minuter. Precis så som brudparet önskat ♥ Lite fotografering, skriva papper och sen var de Herr och Fru Logander ♥

Vi åkte vidare för bröllopsmiddag till Stratosphere och restaurangen som ligger högst upp i byggnaden och som snurrar runt. Vilken utsikt!

Ni anar inte vilka sjuka karuseller som finns på detta hotell. Man kan hoppa Sky Jump, kasta sig rakt ut i luften som ett bungy jump, eller denna. En arm som åker ut från byggnaden och sen snurrar runt....

eller denna.....
Här skjuts man ut i en katapult.....som tippar neråt.....
Vi provade ingen av dom....hualiga.

Efter middagen promenerade vi till CircusCircus, Sofia ville se om det var sig likt där, då hon var där i sina ungdoms år när hon var utbytesstudent i Iowa och var på resa...
Vi avslutade även denna kvällen på vårt hotell innan vi somnade sött redan före midnatt.

Lördag och vår sista dag. Frukost igen på favoritstället, Mimosas och en mycket mer harmonisk och lugnare Sofia än dagen innan..... :) Skål för Fru Logander!

Vi hade en toppendag! Spelade lite på Aria, lunch på Stripburger, drinkar på Wynn och Cosmopolitan innan det var dags för mig och Fredrik att lämna Las Vegas för denna gång.

Tack Johan och Sofia för fantastiska dagar! Verkligen ett minne för livet att få varit med om detta ♥

Johan och Sofia och Sara är kvar i Vegas, de firade Johan som fyllde 40 år igår, med en helikopter tur över Grand Canyon, så coolt!

Nu kommer Johan och Sofia till oss här i Tampa imorgon. Johans mamma Ewa, och barnen Filip och Alice  ansluter på fredag. Då kommer även Olle, William och Karl hit på Thanksgiving lov! Huset blir fullt igen :) Tyvärr måste Fredrik åka till Dubai och jobba, så trist!

Möttes av denna när vi kom hem 05,30 i söndags morse;)