Två dagar kvar...

Snart åker vi till Sverige! Längtar verkligen! Håller på att fixa det sista, allt som ska göras här hemma, Molly, och packning såklart. 
Molly ska checka in på The Lodge i 2 veckor, sen kommer Fredrik hem och tar hand om henne. Jag har aldrig gjort rundturen på hotellet, så jag visste inte hur rummen ser ut. Men kolla så fint det är,

Lobbyn 

Standardrum med utgång till terrass 

Svit , lite större inkl tv (finns även ännu lyxigare rum) 



Pool 

Tror inte det kommer gå nån nöd på henne ;)   

Annars har vi hunnit med stranden tillsammans med Tobbe o Åsa. Det är ju bara så ljuvligt, vattnet är varmt o skönt.

Vi har kollat på Lightning som tyvärr inte gick hela vägen till final i år. 
Tobbe o Filip åkte och tittade på sista hemmamatchen, vi tjejer åkte till Primebar istället, och såg den där. 


Nu har Tobbe och Åsa sålt sitt hus här, och åkt hem till Sverige, blir tomt här utan dom.

Filip jobbar på vårt poolområde, igår hängde jag där tillsammans med Olof o Mia. Becky var tyvärr sjuk och fick stanna hemma....mår bra idag som tur är. 



Sen är det såklart mycket planering inför  studenten! Det blir full rulle direkt vi landar på onsdag. Tror Ulrika och jag har koll på det mesta;)  

Nu ska jag som sagt ta tag i packningen. I eftermiddag ska vi hem till Lyndon och Kerrie på grill, det är Memorial Day weekend, så de har bjudit in till fest. Imorgon åker Becky hem, och på tisdag åker jag och Filip! Olle flyger från Boston på onsdag, han kämpar med att få ordning på sina saker. Hans rum måste tömmas, och allt ska packas ihop. Nästa år bor han i nytt rum i annat hus och det får man inte tillgång till förräns skolan börjar igen. Vi har köpt sommarförvaring, så en firma kommer och hämtar hans saker och tar hand om det, leverar till skolstart igen. 

Fredrik har hunnit avverka Dubai, Istanbul, Tel Aviv och befinner sig nu i Paris. Vi sammanstrålar i Skarpäng på onsdag ❤️
Grattis till våra mammor på Mors dag! 
Mamma Mait och Mamma Charina , puss o kram till er! ❤️❤️ Längtar tills vi ses nästa vecka!!


Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Vilken liten lyxprincessa hon ska vara Molly😍 Vad kul det ska bli o ses!!😘

2016-05-29 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0