Måndag

Här är det nedräkning inför årets kompis weekend! På torsdag möter vi upp Wennerbergs, Fredrikssons och Johnsons i The Hamptons! Vi har hyrt värsta lyxigaste huset, önskar vi skulle stanna en vecka och inte bara över helgen ;) Nu hoppas vi på att vi har vädergudarna på vår sida, så vi får soligt o fint. 

På fredag kommer Filip hem, tyvärr är vi inte hemma då, men vi ses på söndag! Då kommer även Becky, så mysigt o få hem ungdomarna 😍 
Igår var vi på Lightning match igen, denna gången tillsammans med Fredriks jobb. Vilken match och vilket drag!  









Nu får vi se om det blir Pittsburgh eller Washington i nästa runda. 

Här firades även Mors dag igår, saknade barnen extra mycket, men fick gulliga sms av alla ❤️ ❤️ ❤️  
I lördags åkte vi en sväng till International Plaza, åt en härlig lunch i solen. 



Älskar tonfisk! 
På kvällen frossade jag i kräftor.....sååå gott! Fredrik åt annat ;)

Mia och Olof kom över lite senare på några flaskor vin, haha....  

Tidigare under dagen hade vi ett mindre trevligare besök! Usch, den var aggressiv och helt orädd...

Äckliga råtta. Molly skällde på den och den hoppade upp mot nätet...

Fy tusan, nu tittar jag mig extra noga innan jag går ner på bryggan... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha åh fy tusan så äcklig!!!🙈😂

2016-05-09 @ 17:25:12
Postat av: Syster Malin

Från mig då...😉

2016-05-09 @ 17:25:41
Postat av: Farmor o farfar

Fy Fagerlund.........Stor som en katt, eller? 🤑Ha en härlig weekend med era bästisar! Kramar!

2016-05-09 @ 19:50:03
Postat av: Marie

😳🙈😩

2016-05-09 @ 21:17:04
Postat av: Toja

Men så härligt huset ni ska bo i ser ut. Ha det så härligt och hälsa alla. (inte avis alls, ha ha)

Kul för Molly med en ny kompis - ser gosig och gullig ut - NOT!

Kram

2016-05-10 @ 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0