Kyligt

Sitter o värmer mig med frukostkaffet, vaknade till ynka 6 grader! En liten kallfront på besök, men under dagen ska det bli 25 grader igen. 
Nu är Olle på väg hem. Vi fick ha honom en extra dag här då hans flyg blev inställt igår pga snöoväder i norr. Nu missar han en skoldag, tror inte han är särskilt ledsen för det. 
Igår kom Casey o Gehrig över och de var ute o fiskade hela dan. Gehrig har en smidig liten båt som han tog med sig hit. 



Kolla in firren som Casey drog upp! 



Filip drog iväg till Miami Beach för att möta upp barndomskompisar från Sverige. Jag skjutsade honom till flyget och på vägen dit, mitt i 5-filig motorväg, kommer en hund utspringandes!!! 
Jag minns bara att jag satte händerna för huvudet o skrek nej, nej, vi såg hur hunden blev påkörd o liggandes.... 
Turligt nog hann bilar stanna, det kunde blivit värsta seriekrocken, folk sprang fram och bar bort hunden från vägen till ägaren som stod o bara såg eländet hända.....Fattar fortfarande inte hur hunden kom ur bilen mitt på motorvägen?! Fy så hemskt det var. 


Lite skärrad, men redo för spring break i Miami Beach 
På fredag kommer Filip hem igen, stannar här tills söndag. 


❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Haha vilken fisk!! Jag vill oxå ha springbreak😜🎉☀️

2016-03-22 @ 21:17:49
Postat av: Farmor o farfar

Man kan förstå plasken i sjön när man ser en sån fisk!

2016-03-24 @ 04:15:25
Postat av: Bo Nilsson

- 10 grader här lite sol och en promenad mot sågberget ca 3 dm snö GLAD PÅSK till er alla från (Farfar och Farmor) Bosse & Inga Lill

2016-03-24 @ 12:01:27
Postat av: Brittma

Jädrar vilken stor fisk,blev det middagsmat? Nu har jag uppdaterat mig på din blogg,har ju fått veta vad som hänt och händer.Bilden på Molly var ju så söt med lilla tungan! Glad Påsk på er,kram från Brittma!🐔🐔🐓🐓

2016-03-26 @ 20:27:08
Postat av: Brittma

Jädrar vilken stor fisk,blev det middagsmat? Nu har jag uppdaterat mig på din blogg,har ju fått veta vad som hänt och händer.Bilden på Molly var ju så söt med lilla tungan! Glad Påsk på er,kram från Brittma!🐔🐔🐓🐓

2016-03-26 @ 20:27:09
Postat av: Carina

Bosse! Farmor o Farfar!!!! Stort Grattis till er, så fantastiskt! Vad heter underverket? Hälsa alla från oss och njut vidare i Rörön, Kram

Brittma, ingen middagsmat av den fisken, den fick faktiskt simma vidare;) Påskkramar från oss!

2016-03-27 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0