Familjen samlad :)

Ida kom hem förra fredagen! Nu är vi alla tillsammans ♥ Eller inte just nu, Freddan åkte till Chicago i onsdags, kommer hem på lördag. Hursomhelst, så härligt att ha alla hemma! 
Filip och Olle jobbar och sliter hela dagarna, precis som Fredrik. Ida och jag tränar Zumba, går runt sjön, är på gymmet, handlar och lagar mat, solar och badar och tar en liten shoppingsväng då o då. 
Igår blev det premiär för Ida att se vår nya outlet. Hon var ju hemma i julas, men kom visst aldrig iväg dit då. 
 
Ida fyndade en hel del på Forever 21, vi köpte lite nya träningskläder på Adidas, det var nog allt. 
 
Det är varmt! Nästan varje eftermiddag börjar det hällregna samt åska, luftfuktigheten är 90-100%.......
Just nu ligger Ida på terrassen, vi har käkat frulle. Hon börjar dagen med lite Vänner....
 
 
Skulle gå ut o ta dessa kort, går rakt in i glasdörren!!! Snacka om att man blir chockad, hur fasen tänkte jag där...?!?! Ida fick sig ett gott skratt allafall....hahahaha
Molly är och badar, och resten av dagen är oplanerad. Ikväll ska jag se Olle spela high school match, blir kul!
I onsdags jobbade Filip vid poolen, så då hängde Ida och jag där. 
 
På torsdag drar vi iväg på en 3-dagars kryssning till Bahamas! Jag, Filip och Olle har varit på den tillsammans med Farmor o Farfar o Yoona, men då var varken Freddan eller Ida med. Ska bli såå härligt! Nedräkningen har börjat....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Åh så härligt ni har det! Bahamas låter ju inte helt fel!😍
Vi ska ut på Sommen idag och det är också rätt härligt!😎 Kram

2016-07-23 @ 06:26:01
Postat av: Marie

😂😂😂 jag sprang rakt in i glasdörrarna på Östenssons för ett tag sen, jäklar va snopet. Värsta snytingen och näsblod och ett gäng tonåringar som skrattade😳🙈😂

Svar: Hahaha det är ju hemskt!! Fast lite kul oxå.....den chocken.....😳😂
carina åkermark

2016-07-25 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0