Tomt hus, kallt och resor

I måndags åkte Freddan till Göteborg och hamnade i värsta snökaoset. Flyget från Köpenhamn blev inställt, men tillslut kom han fram och hann till första mötet. 
Även här har en kallfront dragit in. Värmen är påslagen för första gången på länge, det blir väldigt rått och kallt i husen. Solen skiner dock från klarblå himmel, men det är ynka 7 grader.......Imorgon ska det bli 23 grader, så det går lite upp och ner. 
 


Ungdomarna åkte hem i torsdags och det blev väldigt tomt. Ännu värre nu såklart när det bara är jag och Molly hemma. Vi har inte gjort många knop dessa dagar :) Får se om jag lämnar huset idag.....
Ida har opererat sin fot! Hon har haft problem hela livet med sin hallux valgus, och nu var det äntligen dags att bli av med den! Allt gick jättebra! Hon fick lokalbedövning, somnade och fattade inte att de ens opererade. Skönt! Känns hemskt att jag/vi inte är där och kan hjälpa henne nu, men som tur är har hon vänner som tar hand om henne ♥ Nu ska hon ha gips i ca 2-3 veckor och om 6 veckor ska hon kunna ha vanlig sko. Hoppas att det läker som det ska. 
 


Men som tur är så ses vi faktiskt snart. Vi åker till Sverige den 31/3, så vi kan vara med på Idas studentskiva den 5:e april. Då ska vi även passa på att planera för den stora STUDENT dagen som är den 3:e juni, som även är Idas 19-årsdag :) Mycket kalas blir det. Ska bli så kul att komma hem :) 
Men innan dess har vi andra resor inbokade, är så glad!  Vi börjar med att flyga upp till Olle och Filip i nästa vecka. Vi ska se 2 matcher med Olle och 2 matcher med Filip, längtar! 
Efter det ska jag följa med Fredrik när han ska jobba i Dubai och Sydafrika! Så coolt, har aldrig varit där! Om 2 veckor åker vi.......!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Förstår att det är tomt! Åh tänk om jag kunde komma upp när ni är hos Ida om jag har nån ledig dag👏😍 Gud så kul att du får hänga med på storresa!!😃 Vi hörs! Kram💗

2016-01-20 @ 19:47:39
Postat av: Toja

Tjohoooo vad mycket kul du har på agendan! Det är ju nästan så det blir lite stressigt för dig ;).
Skönt att Idas operation gick bra.

Ha det gott!
KRAM

2016-01-21 @ 13:59:48
Postat av: Carina

haha ja du anar inte vilket stressigt liv jag lever;) mycket som ska underhållas här......

Kram på er :)

2016-01-21 @ 16:12:58
Postat av: Marie

Jag kan också hänga på Malin om jag är ledig!😜 Vi kan ju kolla om det går att få ihop. Ja jösses vad ni reser runt. Dubai låter kul, dit vill jag med åka, ser fram emot att få läsa o se bilder därifrån😝

2016-01-21 @ 19:13:16
Postat av: Syster Malin

Ja Marie, det låter bra!👍😃

2016-01-23 @ 07:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0