Hej från Dubai!

I tisdags flög vi från Orlando direkt till Dubai med Emirates, en flygresa på ca 14 h. Gick över förväntan faktiskt, hade bävat lite måste jag säga. 


Här är ju så coolt! Lyxigt, nytt, fräscht och modernt. 
Vi käkade lunch på stranden, sov en stund vid poolen innan vi fixade oss inför kvällen. 



Vi käkade på Siddharta Lounge Bar och gick sen över till Buddha Bar (där borde vi käkat) för en drink. Riktigt bra ställen båda två. 







Kvällen avslutades på hotellets takbar, fantastisk utsikt över Dubai. 
Vi bor på Hilton vid Jumeirah Beach









Nu ska Freddan iväg o jobba och jag har dagen framför mig. Får bli en pw innan jag lägger mig på stranden:) 
Ikväll siktar vi på ett besök på Mall of Emirates, där den berömda skidbacken finns... 
Utsikt från vårt hotell 



Kommentarer
Postat av: Marie

Wow! Vilka härliga bilder😍 Ser underbart lyxigt ut. Dubai verkar vara värt ett besök😎💰 Ha det bra och njut och fortsätt ta bilder så vi får se😝😘

Svar: Absolut värt ett besök! 😘
carina åkermark

2016-02-11 @ 07:27:53
Postat av: Syster malin

Gud så härligt! Ja ser verkligen lyxigt ut! Mys på😍

Svar: Ska bli! Kram
carina åkermark

2016-02-11 @ 12:29:39
Postat av: Ulrika

Men så fint och härligt det ser ut!!!☀️😎🍸

2016-02-11 @ 20:42:01
Postat av: Nina

Fantastiskt och lyxigt! Ha det bäst! Kram

Svar: Tack Nina! Kram
carina åkermark

2016-02-11 @ 23:40:56
Postat av: Farmor o farfar

Så härligt ni har det!😎Stranden helt okej. Ser väldigt lyxigt ut! Njuuuuut!, Kramar!

2016-02-12 @ 15:28:16
Postat av: Bo Nilsson

Glöm inte höghuset och fontänen nedanför jag vill tillbaka. Åk slalom.

Svar: Hej! Tack för tips, det ska vi se när vi kommer tillbaka på torsdag.
Blev dock inget åk i backen, men var kul o se!
carina åkermark

2016-02-12 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0