Bye bye Ida!

Igår var det dags för Ida att åka hem.......hjälp vad fort det gått! Hon befinner sig i skrivande stund i Frankfurt, och ska lyfta om 1h till Stockholm. 
Filip och jag skjutsade Ida till flygplatsen. Väskan vägde 2kg för mycket, så Ida fick ta ett extra handbagage, nitisk person vid incheckningen;) 
Vi ses faktiskt om 2 veckor igen, för då åker jag och Fredrik till Sverige igen! Fredrik ska jobba, och åka till både England och Belgien, medans jag ska hänga hos Ida, hälsa på i Mjölby och tillslut sammanstråla med Fredrik i Ängelholm. Såååå kul det ska bli! 
Dessutom har vi massa kul besök att vänta här i höst/vinter! September, oktober, november och februari har vi gäster :) 
Och precis nu så bokade även Becky hit sig, så hon kommer redan nästa vecka :) Hon börjar plugga på Stockholms Universitet i höst! Så duktigt att komma in där, GRATTIS o Lycka Till! 
Fredrik och Olle är på hockeycamp i New Hampshire, så huset känns väldigt tomt just nu med bara Filip och Molly hemma. 
Kolla vilken fin ananas jag såg hos grannen häromdagen
Och vilken smarrig glass Ida och jag gjorde igår!
 
Frysta bananer, jordgubbar, hallon, blåbär och mango ner i mixern bara. Så enkelt och gott. 
Här blir det en lugn helg. Filip är på jobbet (Pullman), han jobbar även hela helgen vid poolen. 
Nu ska jag ta tag i dagen, önskar alla en trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0