Uffe 50 år

Oj, vart ska jag börja? Hade ju tänkt rapportera pö om pö när jag var i Sverige, men vi hade fullt upp:) 
Jag kom hem igårkväll, flög med Swiss via Zürich, smidigt. Hade tur o fick en hel 4:a rad för mig själv, kunde ligga raklång! Fredrik är i Tyskland på mässa, kommer hem på måndag.
Molly var hemma och hon blev överlycklig såklart. Patrik hade åkt till skolan 2h innan jag kom hem, så hon hade inte varit ensam länge.  

Så, en liten tillbakablick på vad vi hann med i Sverige. 
Ida mötte upp oss på Arlanda och så hämtade vi vår hyrbil och åkte raka spåret till Väderstad. Henke o Klara hade fixat god middag, och Farmor o Farfar var oxå med. 
På lördagen firade vi Uffe som fyllde 50 år! Inte klokt ju! Jag och Fredrik började med fördrink hos Toja o Mange, innan vi begav oss mot Ostkupan. Hela gänget var samlat och det blev en väldigt lyckad kväll och perfekt för oss som fick träffa alla på en gång. 
Uffe med sin kärlek Anki ❤️ 
De hade ordnat så fint med god mat o dryck. 


Uffe med sina killar, Felix, Jacob o Sebastian.


Alexandra o Mamma 


Jag o Hilma 

Jonas, Fredrik, Martin o Jocke

Rebecca o Ida
Ivar, Mamma, Ida o Rebecca


Felix, Hugo, Jacob, Sebastian 

Goda tårtor! 

Hugo, Ivar o Jacob 

Malin, Anki, Sandra o jag
Skärpning! Familjebild....





Systrar

Syskon
Jösses så många likadana kort, det blev många skratt o många omtagningar :) 
En mycket trevlig kväll ❤️ 

Grattis till 50-åringen och stort tack för festen!  
Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Hahaha...vilken kväll!!

2016-04-14 @ 20:05:34
Postat av: Anonym

Lovely bilder ❤️❤️❤️

2016-04-14 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0