Clearwater Beach

I lördagsmorse var vi uppe tidigt för vi ville komma iväg till stranden. Vi lämnade Molly på The Lodge, som ligger precis utanför Cory Lake. Tror hon trivs bra där, det finns pool hon får bada i och det var massa kompisar på plats:) 
 
 
Första gången vi bodde på Sandpearl, har varit där massa gånger över dagen. Vilken dag! Perfekt temperatur i vattnet, sol o klarblå himmel. 


Mycket folk




Avslutade med poolhäng innan vi gick upp för o fixa oss inför kvällen. 
Väl på rummet, efter dusch, var vi båda mest sugna på att inte göra nåt alls;) Det blev hyrfilm, cola zero o snacks i sängen, hur skönt som helst! 
 
Söndag och min födelsedag! Började dagen med rejäl frukost 
 



Checkade ut och intog stranden. Ännu en underbar dag! 



Det var minst ett bröllop på hotellet, här är det uppdukat för söndags brunch



Ännu en god lunch, och dessutom överraskar Fredrik med ytterliggare en hotellnatt!! Så glad jag blev! 

Nu skulle vi ta revansch på kvällen innan, när vi var alldeles för lata för att fixa till oss o gå ut o käka. Men, det är jobbigare än man kan tro att vistas i stekande sol i dagarna två ;) 
Badade massor, både i havet o poolen innan vi gick upp till vårt nya rum.
Vi satte oss på balkongen och njöt av underbar utsikt och ett glas prosecco. 

Bestämmer oss för att ta en liten powernap före duschen.......
Höll på att dö, när jag 4h senare slår upp ögonen o undrar vad tusan som hände?! Alltså som vi skrattade! Värre än två pensionärer.....!
Nej, det blev ingen fancy födelsedagsmiddag, men däremot mysigt balkonghäng, lite mer prosecco, (det var ju min födelsedag ett par timmar till) och faktiskt kändes det riktigt härligt att bara sitta i morgonrock o titta ut över stranden o lyssna på alla människor som var ute o roade sig i natten :) 
Utvilade och pigga efter en fantastiskt skön och avkopplande helg, så tacksam ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Vilken härlig helg och födelsedag😊!

2016-04-27 @ 18:13:22
Postat av: Marie

😂😂😂😂 fattar inte att båda två sov som stockar! Men skönt med en helg utan måsten, bara slappa och ha det gött😎🍾 Ser iaf ut som ni haft en kanonhelg 😘

2016-04-27 @ 19:00:05
Postat av: Carina

Hahahaha ja vet Marie! Fredrik kan ju skylla på både jetlag och att han är utarbetad.....men jag?!?!?! Kul ju, och som sagt, sååå himla skönt att bara vara :)

Mycket härlig helg och tusen tack för fina armbandet jag fick av er i present, Kram till er båda Farmor o Farfar :)

2016-04-27 @ 22:46:51
Postat av: Syster Malin

Hahaha så kul! Märks att vi är syskon, händer mig hela tiden🙈😂 o då är jag YNGRE än dig oxå!😉 Gud så härligt det ser ut, underbart!! Perfekt födelsedag!😘

2016-04-29 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0