Sköna Söndag

Och vips så var helgen redan över! Och förra veckan gick minst sagt fort även den. Men det är bra, nu är det bara 3 veckor kvar tills vi åker till Sverige :) 
Har inte riktigt hunnit "lida" av att huset är tomt på barn. Det finns alltid nåt att göra, dagarna flyter på, så jag har inte känt mig helt ensam och övergiven. Nu har vi även Jonas från Pullman Sverige här. I torsdags åkte vi och såg på Lightning, tyvärr förlust mot Dallas Stars. 
 


Helgen har varit lugn och skön, Freddan och Jonas har jobbat, jag har fixat naglarna och solat på bryggan. Vi har sett Filles båda matcher från helgen på fasthockey, även där förluster. 
 



Förra helgen i Miami var kanon! Vi bodde helt perfekt på Hotel Victor som jag verkligen kan rekommendera, superbra! 
Här kommer lite bilder 
 
 














 


















Nu jobbar Freddan o Jonas igen, senare i eftermiddag ska vi åka till TopGolf och möta upp Lyndon och Kerrie för spel och mat. 
Jag ska fortsätta titta på Bron så länge.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0