Happy Friday!

 
Oj vilka lugna dagar jag haft sen seniorerna åkte hem. Nu har jag inget kul att berätta om.....Deras hemresa flöt på bra, och de kom hem som de skulle, skönt!
Jag har bara tagit det lugnt. Varit hos frissan, fixat naglarna, haft bilen på service, lämnat in trasig dator, tränat. Fredrik stack i onsdags och kommer hem ikväll, så Molly och jag har varit själva hemma. 
Förra helgen spelade Filip sina första matcher med sitt nya lag Rhode Island Rams. De åkte buss i 8h upp till Niagara och Buffalo. Första matchen ledde de med 2-0, men förlorade tillslut med 2-6 mot Niagara. På lördagen gick det bättre och de vann över Buffalo med 6-2 och Filip storspelade och hade 3 assist :) Vi tittade på matcherna via fasthockey, och ikväll ska vi bänka oss igen. Så kul att vi kan följa matcherna via nätet, lite dålig streaming ibland, men med kommentatorer och allt. Olles hockeysäsong börjar inte förräns i november, men även hans matcher kommer visas där.  Både Filip och Olle stormtrivs i sina skolor!
 



Häromdagen bokade jag resa till Sverige! Fredrik behöver jobba, och jag följer med, så glad! I november åker vi och vi kommer även hinna med en tripp till Spanien där vi ska fira Tobbe som fyller jämnt! Så nu börjar jag nedräkningen :) Ska bli så mysigt att få bo hos Ida i hennes lilla krypin ♥ Hon har fullt upp i skolan och kämpar på, det är mycket i 3:an. De har även startat sitt UF företag som heter Freshup, ska bli spännande att följa, de finns på Instagram UF_FRESHUP , följ vettja! 
 


Dags att ta tag i dagen, trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0