Huset fullt

Igår morse kl 06:20 kom killarna hem! De körde nonstop från Foxboro-Tampa på ca 22h. De var 3 st i varje bil, så de kunde turas om att köra om de ville. Kan ju säga att jag inte sov så jättebra den natten. Den lättnaden när man hörde bilarna köra in på uppfarten.
Så igår var jag husmor hela dagen och passade upp på killarna. Fixade en rejäl brunch bestående av pannkakor med nutella, jordgubbar och grädde, stekta ägg, bacon, flingor, bagels mm. 
De fick en rejäl och välbehövlig soldos igår, lämnade snö o kyla i norr och kom till högsommarvärme! Det blev pool och brygghäng hela dagen....och en och annan öl.....
På kvällen grillade vi och kollade Lightning matchen. Jag var ganska säker på att det inte skulle bli en alltför sen kväll för gänget, då de borde vara supertrötta. När klockan var 04.00 (!)smög jag upp och såg att Filip och Rikard sov sött i sina sänger, medans övriga fyra satt på bryggan fortfarande, drack öl och spelade musik.....Bad de lite snällt att dämpa sig lite, trots att de egentligen inte var högljudda på nåt sätt, men kl var 04.00 på morgonen liksom......Kl 05.00 gick de äntligen och la sig! Ännu en natt med dålig sömn;) Man är inte van att ha ungdomar i huset hehe
Nu ska de stanna här tills på lördag, då åker de till Daytona beach och möter upp kompisar som är där på springbreak. 
 
 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0