Lördag

Olle och Fredrik åkte till Orlando igår, för hockeycup hela helgen. De spelade första matchen igårkväll (fredag) 22,20! Förlorade tyvärr med 3-4 mot Blackhawks. Nya tag idag!
Jag lunchade med Kerrie på Wiregrass, och när vi insåg att båda var gräsänkor så  bestämde vi oss för middag och bio på kvällen. Det blev en sallad på Fridays innan vi förflyttade oss till Muvico för att se Wild med Reese Witherspoon. En sann berättelse om en tjej med ett trasigt förflutet,  som bestämmer sig för att vandra 180 mil längs Pacific Crest Trail. 
 
Veckan som gått har varit lugn. Jag har bakat jättegoda ostbröd! Recept från 56kilo.se men jag fick modifiera lite då jag varken hade chiafrön eller vallmofrö. Tog istället linfrö och sesamfrö och det funkade utmärkt. 
 


Olle ville träna fotboll med några kompisar i Tampa Palms i onsdagskväll, så jag och Freddan fick en date night på köpet medans vi väntade på honom.
Vi hittade till Ciccio Cali som var hur mysigt som helst, dit åker vi fler gånger. 
 



Nu ska Molly o jag fortsätta njuta av denna soliga lördag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0