Kallt!

Okej, kallt o kallt....men kallt för att vara här allafall. Den här veckan ligger temperaturen på runt 20 dagtid och vissa nätter ynka 3 grader. Tur att solen skiner åtminstone :)


Där Filip befinner sig är det lite värre. Värsta ovädret på länge väntas. Hoppas de följde mammas råd att bunkra upp med förnödenheter om dom nu blir insnöade. Deras match i lördags blev inställd, och istället skulle den spelas imorgon, får se om det blir av.
Fick den här bilden nu. Kontraster :)


Igår var jag och Freddan på bio och såg American Sniper. Gillar att se filmer baserade på verkliga händelser, även om man har svårt att förstå att det här är verkligheten för många. Overkligt för mig. Värd att se.
Olle var i Amalie Arena (Lightnings arena) och hjälpte till med träningen för ett Kälkhockey lag, kul! Sen fick de själva ett träningspass efter det. 
 
Nu ska Molly och jag gå ett varv runt sjön. 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Följer ovädret med spänning och håller tummarna för att det båser förbi Filip utan några problem. ✊😳

2015-01-27 @ 23:33:31
Postat av: Martina

Hello!
Ja verkligen kontraster.
Har du hör något mer ifrån Filip? Hoppas allt har gått och är bra.
Här i Skåneland är det grått och regnigt med 4*. Så jag hade helst föredragit 20* på dagen och 3*på natten ;))
Ha en härlig dag.
Kram kram

2015-01-28 @ 11:35:05
Postat av: Carina

Ovädret blev aldrig så allvarligt som de förutspått, Fille var smått besviken;) Men massa snö blev det!!
Matchen spelades igår och de vann med 5-1 :)

2015-01-29 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0