Mitt i veckan

Här fortsätter kallfronterna avlösa varandra. Ska bli en kylig helg. Förra helgen var däremot helt perfekt. På lördagen åkte Olle o jag ner till Fort Myers för de två sista hockeymatcherna  innan slutspelet. Det blev två lätta segrar:) Olle gjorde mål i bägge matcherna. Fredrik landade från Las Vegas sent på lördagkvällen och han kom hem 10 min före oss.




Söndagen bjöd på sol och 25 grader, så vi åkte ut till St Pete o mötte upp vänner för lunch. Fantastiskt att sitta o bara njuta vid vattnet. 


Live musik



På vägen hem blev det ett stopp på Ikea...


Hela måndagen var grå och regnig, så för att liva upp dagen käkade vi middag på Bonefish, sen åkte vi hem och tände en brasa.


Idag hänger jag med dessa två:)




Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Har glömt bort att en himmel kan vara så blå,här en den mest grå,ser härligt ut! två fina hundar är inte det sämsta sällskapet.
Blev det tvärstopp bland godiset?
Ha det bra,kram från Brittma!

2015-02-12 @ 10:44:35
Postat av: Carina

Haha ja Brittma! Godis och lite mat blev det enda vi köpte på Ikea, ett snabbt stopp :)

Kram från oss!


2015-02-12 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0