Gasparilla och Super Bowl

I lördags var det dags för det årliga Gasparilla partyt nere i stan. Största festen i Tampa tror jag. Fullt ös med parad, pirater och party. Vi har aldrig lyckats åka tidigare eftersom Freddan alltid är i Las Vegas på mässa, men i år åkte han först på söndagen så vi hann med en liten sväng. Vi var bjudna till Jerilyn som bor på gångavstånd till festligheterna, så vi började och avslutade hemma hos henne. 
 




Det var jag, Freddan och Kerrie som åkte, men vi blev inte jättesena eftersom Freddan skulle till Vegas på söndagen. Nästa år hoppas vi kunna gå all-in :)
 



Söndag var det dags för Super Bowl. Tyvärr fattar jag ingenting av amerikansk fotboll, men det är kul att se ändå.
 Reklamen och halvtids showen är det bästa. Katy Perry bjöd på en spektakulär show, och hon är ju bara bäst! Martina, Ida, Gabbi och jag var ju och såg hennes show här i Tampa i somras, och det är det bästa jag sett. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Ser ut som en rolig fest! Mer fest till folket👏😃 Själv har jag suttit på föreläsningar i två veckor nu o kämpat med att hålla mig vaken😱 Jag är riktigt dålig som lyssnare har det visat sig😉 Ha det gött, vi får ta en skype nästa vecka! Imorgon kommer Egirs på tacomys😍 Kram

2015-02-05 @ 23:47:09
Postat av: Martina

PARTY PARTY Tjohooooooooooo så roligt.

Jag har i helgen tittat på kort ifrån våra resor till er och våra weekend tillsammans. Och som jag saknar dig/er.
Hoppas allt är bra med er <3
Lukas och William kom ner förut och sa att de spelar GTA med Olle. Så coolt och roligt.

Har lämnat in min mobil förra söndagen och du kan tro att jag saknar den =D =D Har nu en gammal Nokia som lånemobil. Som jag knappt kan skicka sms på..... Och inga kort.... Men inte så mycket att ta kort på då jag bara ligger i soffan äter glass och kollar på film.
Hoppas att allt är bra med er <3
Hoppas oxå på en skype i veckan.
Puss och kram
Martina

2015-02-08 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0