21:a december

Snart, snart är vi samlade hela familjen inför jul ♥ Bara Ida som saknas, och hon landar imorgonkväll runt 18-tiden. 
Igår fick vi besök från Mantorp, och precis som för 2 år sen när gänget var här sist o hälsade på, hade de med sig massa godsaker och en urgullig tomte! TACK snälla för allt! 
 
 




Efter det trevliga besöket så åkte Filip, Olle och jag iväg och fixade deras julshopping. Som tur var gick det smidigt  och nu är även killarna klara. Fredrik behövde jobba och var glad att slippa hänga med :)
Sen blev det middag hemma, Lightningmatch och paketinslagning. Filip åkte till flygplatsen och hämtade Becky som landade 23,30.
 
Idag blir det småfix här hemma. Måste kolla över vad som ska inhandlas i matväg och skriva lista. 
Tre dagar kvar till Julafton och Filips 21-årsdag! 
 
GOD JUL från oss!
 


Sandy har flyttat in och ska fira både jul och nyår med oss! :)

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Så härligt med alla samlade hemma!❤️ Jag jobbar hela veckan men får mysa med barnen imorgon kväll och på julaftonsmorgon innan dom kommer till mig på juldan❤️ Krama om alla från mig😍❤️

2015-12-22 @ 20:01:58
Postat av: Anonym

God Jul & Gott Nytt År från familjen Appelqvist 🎅🏻🎄🎉

2015-12-23 @ 16:18:45
Postat av: Anonym

En liten uppdatering vore kul 😉....

2015-12-29 @ 12:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0