Underbar helg

Vilken fantastisk helg vi haft! Vilken tur att Åsa och Tobbe tyckte att vi skulle åka till stranden i lördags. En helt underbar dag fick vi. Åsa och Tobbe kom hem i måndagskväll, onsdag körde vi ett Zumba pass Åsa och jag, torsdag blev det shopping för hela slanten, som avslutades med att jag skjutsade Ty till flygplatsen. Han förlängde sin vistelse här med en hel vecka :)  Fredag shoppade jag med Filip på International Plaza, och lördagen spenderade vi som sagt på Clearwater Beach.
Tröttnar aldrig på den här vyn...
Inga direkt köer :)
Vi parkerade oss på Hilton så vi kunde nyttja deras beachservice....
Lunch i solen....
 
När vi kom hem landade vi i soffan och kollade sista avsnitten av Bloodline som Trine och Johan tipsat  om, finns på Netflix. 
 
Imorse vaknade vi pigga och alerta och bestämde oss för att ta en powerwalk längs Bayshore Blvd. Jösses vad jobbigt det var! 32 grader varmt, strålande sol....
Haha vi trodde vi skulle käka lunch innan vi åkte hemåt, vilket var bara att glömma då vi såg ut som 2 dränkta katter....
 
 
 
6,5 km var vi mer än nöjda med. 
Direkt hem till poolhäng!
 
Nu har vi precis avslutat en fantastiskt god middag, grillat är bäst! Filip ska åka en sväng och hälsa på Patrik på USF, Olles kompis Leo åkte precis hem och jag och Freddan ska hoppa i pyjamasen ......
Imorgon startar jag och Åsa dagen med ett Zumba pass......
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Mmmmm..... Längtar till er, solen och beachen!😎

2015-08-24 @ 18:15:27
Postat av: Syster Malin

Herreguuuud vad avis jag är!!!!!☀️☀️☀️😎😜

2015-08-24 @ 19:56:27
Postat av: Anonym

Vad är väl en dag på stranden...... i Clearwater..... sandigt, varmt...... Och helt uuuuunderbaart. Saknart....
❤️❤️❤️

2015-08-24 @ 22:19:02
Postat av: Toja

Vad är väl en dag på stranden....Clearwater....sandigt, varmt..... och helt uuuunderbaaaart. Saknart....
❤️❤️❤️

2015-08-24 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0