New York nästa!

Då är väskan packad för en helg i New York. Filip ska skjutsa mig till flygplatsen om en stund, och jag landar ikväll 19:15. Linda, Ida och Alva landar först kl 22:30, så jag åker hem till Eva och inväntar tjejerna hos henne. Vi hinner kanske med ett restaurangbesök :)
Ska bli så himla mysigt med en riktig tjejhelg ♥ Vi ska springa stan runt, shoppa, fika, äta och gå på show. 
Snacka om att vi ska bo mitt i smeten! Evas fantastiska lägenhet, så cool!
 
 
Igår fick vi äntligen till en födelsedagsmiddag, Freddan, Olle, Fille och jag. Sen åkte vi direkt hem för att kolla på match nr 7 mellan Lightning och Red Wings....så spännande det var! Härlig seger för Lightning som nu får möta Canadians redan imorgon......HEJA HEJA!
Trevlig Valborg!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad härligt, vilken fantastisk utsikt!
Krama alla tjejer & njut till fullo! <3
KRAM

2015-05-01 @ 07:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0