Mitt i veckan

Nu har det redan gått en hel vecka sen Henke & Co åkte hem till Väderstad. Det blev tomt här.  Men vi hann med mycket kul under deras 3 veckor här :)


Saknar er! 


Fredrik befinner sig i Paris sedan i lördags, kommer hem på lördagkväll.  
Olle var i Palm Beach hela helgen och spelade hockey, Florida showcase.
Olles lag vann båda matcherna


Filip var hos Mikey, så det blev bara Molly och jag hemma. 
Lördagkväll mötte jag upp Kerrie på Friday's innan vi gick och såg The Longest Ride på bio, en riktig kärleksfilm. 
Igår fylldes huset på med folk igen, då Filip fick besök av sin South Shore kompis+ flickvän + tjejkompis. Idag gör de 3 olika parker i Orlando.
Jag stack iväg till Zumban imorse, fick samtal från gaten när jag kommit halvvägs, att luftkonditioneringskillarna var på ingång. Bara att vända hemåt istället, lagom irriterad. Kommer hem och ingen här?! Ringer och efterlyser. Väntar o väntar, och tillslut visar det sig att de var utanför fel hus......
Ingen bra början på min dag. Ska fortsätta med fix då min nya dator helt plötsligt la av igår, så det blir ett besök i Apple store i em. Min gamla trotjänare hade jag nog i 10 år utan några problem, den nya klarade inte ens ett halvt år ;) Det var bättre förr! 
Nu väntar jag på att AC killarna ska bli klara så jag får gå ut





Kommentarer
Postat av: Klara o de andra som sussar;)

Saknar er!!!

2015-04-22 @ 21:47:51
Postat av: Anonym

Hoppas ni får ordning på både dator o AC snart!!:(

2015-04-22 @ 21:49:04
Postat av: Carina

Allt löste sig fint. Datorn fixade han på apple store med några enkla knapptryck....hahahaha men tur att det inte var nåt större problem :)

2015-04-23 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0