Min födelsedag

Snacka om att jag blev totalt överraskad när jag väcktes 06:15 av `ja må hon leva`! Filip och Olle hade ordnat så fint med frukostbricka, ballonger och partyhattar ♥ Kunde inte fått en bättre start på dagen! 
Nyvaken;)



Sen när man går in på Facebook och möts av hundratals grattishälsningar så kan man ju inte bli annat än lycklig :)
Tack Henke,Klara, Alma och Maja för god present! Ska snarast införskaffa mig en flaska bubbel! Blev även grattad via skype, telefonsamtal och chattar av finaste vännerna och familj. 
Tacksam ♥ 
 
Fredrik är ju tyvärr i Paris, så vilken tur att Kerrie bjöd ut mig på middag istället. Vi gick till Bonefish grill och åt och drack en massa gott.
 

Haha låtsas blåsa ut ljuset som redan var släckt....


Tidigare under dagen svängde jag förbi hos Olof, och nu har de lovat att ta hand om Molly i sommar när vi är i Sverige. Vilken lättnad! Hon kan inte få det bättre än hos underbara fam Nordberg! Vi gjorde ett litet byte, Molly mot Alva :) 
Fast vi ska bara se till att Alva kommer från och till Tampa med oss som resesällskap :) 
Det är nära nu! Mindre än 2 månader kvar ....och innan dess ska jag hinna med New York och Lissabon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman. Kommer hem I morrn!!

2015-04-25 @ 22:03:56
Postat av: Carina

Äntligen!

2015-04-26 @ 05:06:48
Postat av: Wäbbe

Vilka fina killar du har och dagen blev ju bra trots mannen var iväg 😚 saknar er!! <3

2015-04-27 @ 15:55:18
Postat av: carina

Ja, de är fantastiska! Saknar dig mä Wäbbe! Kom snart hit!! Puss!

2015-04-27 @ 16:33:34
Postat av: Anonym

Jaa, vilken fin uppvaktning!❤️

2015-04-27 @ 20:45:57
Postat av: Bo Nilsson

Nu då du blir äldre får du faanimej börja se äldre ut också GRATTIS från Västerås

2015-04-29 @ 13:39:57
Postat av: Carina

Hahaha Bosse, du är snäll du! :)

2015-04-30 @ 14:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0