Fredag!

Nu har Ida lämnat oss och redan landat hemma i Täby, skönt att resan hem gick bra. Ida och jag kommer ses snart igen, närmare bestämt om 3 veckor! Då ska vi ha en tjejhelg i New York. Linda, Alva och Ida och jag ska få bo hemma hos Eva i hennes coola lägenhet mitt på Manhattan, så skoj det ska bli!
Vi hann allafall med ett par shoppingsvängar, sol och bad och restaurangbesök. Sista kvällen innan Ida åkte var vi på Texas Roadhouse och käkade. Vi firade att Alma och Maja fyller år i maj, så de fick hoppa upp i sadeln, medans vi sjöng för full hals, kastade nötter på varandra och skrek yiiiihaaaaa! 





 
För den yngre familjen Åkermark fortsätter semesterlivet en dryg vecka till. Ett besök till Orlando ska hinnas med innan hemfärd. 
På lördageftermiddag är vi alla hembjudna till Lyndon och Kerrie på pingisturnering och grill. Vi kommer börja dagen med att titta på Olle som ska spela en träningsmatch i Ellenton och ryktet säger att det ska vara ett svenskt lag på besök......blir spännande och se. 
Nu ska jag strax hämta Molly som är och badar :) 
Trevlig helg!
 

 

Kommentarer
Postat av: alma

inte jatte kul att fylla ar, dom sitter och i bilen och planerar att det utan att jag hor ett skit, nasta gang ar det pappa som ska sitta pa en sadel och fa glass och skrika yyyyiiiiihhhhaaaaaaa
moahahaha

2015-04-10 @ 17:05:34
Postat av: alma

eller carina men jag tankte att det ar roligare att se pappa pa en sadel

2015-04-10 @ 17:09:44
Postat av: Farmor o Farfar

Mycket klokt skrivet av dig, Alma! Men jag tyckte att ni såg ut att trivas i sadeln! 😜Visst var det väl god mat på Texas Roadhouse! Mysigt ställe! Ha det så gott i helgen och njut!👍😊 Kramar från oss till er alla!

2015-04-10 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0