Ut med gammalt o in med gammalt....;)

Idag kom jag äntligen iväg med kläder som vi rensat ut. Fyra välfyllda Ikea bagar blev det, och det trots att både Åsa och Yoona plockat till sig en hel del. Så skönt att ha det gjort. Jag åkte till Platos Closet och fick en del sålt, resten skänktes till Frälsningsarmén. 


27 sålda plagg, totalt 75 dollar. Inte så tokigt trots allt. Jag fyndade ett par Miss Me jeans för 30 dollar. 

Nu är det fina vädret tillbaka. Fredag och lördag var det regn och åska, så lördagen blev en riktig inneslappar dag. Vi tittar på Sons of Anarchy och hann med ett gäng avsnitt. 
I fredags kom Yoona och Caroline hit. Caroline är från Stockholm o pluggar på University of Tampa tillsammans med Yoona, kul! 


Jag blev uppvaktad i efterskott och fick vin (rolig flaska) och choklad och ett fint kort, TACK Yoona! (Chokladen uppäten)

 Caroline bakade världens godaste morotskaka och så sjöng de Ja må hon leva :) 

Olle spelade sin första high school match, som tyvärr slutade med förlust, men med både mål och assist av Olle. 

Nähä, dags att gå ut o njuta av vädret! 

35 grader och klarblå himmel! 


Kommentarer
Postat av: Jennie H

Heeej Carina!!
Det var länge sen jag var här och kikade.
Så skoj att se alla bilder, ser ju fantastiskt ut.
Kram på dig!

2014-05-09 @ 15:51:38
Postat av: Alexandra

Vilket fint kort Yoona hade skrivit! Blev lite tårögd, allt stämmer ju så bra!! :)

2014-05-11 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0