En helt vanlig vecka

Min dator krånglar, så nu ska jag försöka skriva från min telefon..
Som ni redan vet så har vi haft super härliga veckor tillsammans med Toja & Co! Stort tack till Toja som gästbloggat med bravur åt mig! Jag saknar både det och en massa annat, ta tex bara 11-drinken på bryggan.....
Men nu är vardagen tillbaka o det är nog tur det! (Tills nästa vecka då jag får nytt besök, hehe) 
Vi saknar er!


Vi tog en sista fika innan de åkte mot flygplatsen.


Fredrik kom hem från New York ett par timmar efter att de åkt. Han hann precis ta en dusch och byta om innan Fam Schiavone och Fam Forrest kom hit på fördrink. Olle var hemma med Joey och Peter och vi vuxna åkte till GrillSmith. 

Mycket trevlig kväll och god mat. 
Söndagen blev lugn med fix här hemma och det vanliga varvet med Molly. 

Vi stannade till hos killarna som körde hockey. Nästa stopp hos Tobbe o Åsa för att höra om deras resa i Sydafrika. Alla som varit där, säger att det är det bästa! Vill oxå åka dit nångång. 
På kvällen träffades vi igen på Macaroni Grill för middag. 
Landade en stund i soffan när vi kom hem, och gissa vem som hade massa godis kvar....Tack Olle!

Ja, tyvärr händer det inte så mycket mer här just nu. Freddan och Olle är i Ellenton på tryout inför vårsäsongen. Jag har precis tittat på The Eklands på 3:an. 
Filip och Rikard har påbörjat sin resa hem hit, så imorgonkväll eller på torsdag kommer dem! (Lång bilresa....nervöst!) Ska bli så kul att få hem dem ♥
Måste försöka fixa min dator snarast, för det här var lite jobbigt med telefonbloggande.....

 

Kommentarer
Postat av: Toja

Välkommen tillbaka till din egen blogg :))).
Åhhhhhhhhh vad vi längtar tillbaka till er!
Så blogga på nu så vi får känslan att vi är där på ett hörn.
Och återigen stort TACK för helt fantastiska veckor som vi nu lever vidare på i våra minnesalbum.
Puss puss!

2014-03-05 @ 08:50:19
Postat av: Sophia

Där är hon ju :-)! Tycker det går strålande med mobilbloggande. Och bilder också, tack :-).

2014-03-06 @ 09:51:33
Postat av: Syster Malin

Som sagt, det fungerade ju toppen från telefon! Italien bjuder på moln just nu men vi hoppas att det spricker upp till lite sol. Kram

2014-03-06 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0