Sommarlov!

Här har redan en hel vecka gått på sommarlovet! Vi har gjort så lite som möjligt, hur skönt som helst. 
Olle fick med sig halva hockeylaget hem efter lördagens tryout. Så lördagkväll hade vi fullt hus. Det blev grill och hockey för hela slanten. 

Tobbe har varit här en sväng, men är nu tillbaka i Spanien igen. 

På söndagen åkte hälften av killarna hem, jag och Freddan var sugna på strand, så det blev en tur till Anna Maria Island. Helt underbart var det! 


Vattnet är ljummet. Och ja, jag badade! Flera ggr dessutom.

Häromdagen åkte jag och Yoona till International Plaza och Ikea. Köpte lite smått o gott. Blev så glad när jag såg att det fanns Marabou mjölkchoklad och Dajm igen! Köpte av bara farten, och givetvis är allt redan slut.
Även sillen till midsommar är köpt. 

Imorse åkte Yoona till Japan. Hon fyller 21 år den 3:e juli, så igår passade vi även på att fira henne i förskott. Hon anade ingenting, kul att vi fick överraska henne. 
Paket, ballonger och bubbel



Hon fick en väska och en flaska champagne av oss. Av Filip fick hon solglasögon som hon valde ut tidigare på dagen.
Middag på Bonefish grill



Vi saknar henne redan! Hon har verkligen skämt bort oss ordentligt. Vi har vaknat till nybakat bröd på morgnarna. På kvällarna har hon lagat fantastiskt god mat, riktigt lyxigt att få bli serverad middag, och framförallt få nya smaker och nya rätter. Underbart! Tack Yoona! 
Måste även visa vilka lunchboxar hon gjort till Filip. Kallas för bento box 
South Shore Kings! Filips nya lag till hösten :) 

Och en Ermator! Så kreativ! 

Igår när jag gick o la mig hade hon lagt en present under kudden. Ett nytt lipgloss, så himla gulligt! 
Det jag fick av henne i julklapp var helt slut.....så precis vad jag behövde! 

Nu går vi i väntans tider igen! På tisdag kommer Ida, Gabbi och Filip hit,  vi längtar! 



Kommentarer
Postat av: Alma

Grattis yoona önskar filips kusin❤️😉😊🎉🎊🎈🎌

2014-06-13 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0