Nu är de här! Sommarlovet kan börja, på riktigt!

Igår åkte Olle och jag till flygplatsen och hämtade 3 glada och inte alls trötta Sverigebesökare. Flygresan gick jättebra och Swissair/Edelweiss får med beröm godkänt! 

Vi åkte hem och möttes av middag som Filip och Freddan fixat. Så kul att ha alla här! De landade redan kl 17, perfekt tid. 
Imorse var alla pigga och glada runt 7:30, så frukost först, sen hängde Ida och Gabbi med mig på Zumba. 

Uppvärmning...?

Svettigt som tusan var det. 
Nu blir det sol och mys hemma idag. Tills ovädret drar in framåt eftermiddagen/kvällen....
Killarna har varit en sväng vid rinken, men är nu i poolen, tjejerna solar.


Fick så fina presenter! Tusen TACK fam Engarås för underbara Lexingtonskålar, godis och tidningar! 
Och fam Fredriksson för mina älsklingsglas och bästa krämerna från Verso! 


Nu ska jag också ta på mig bikini och göra gänget sällskap i poolen! 



Kommentarer
Postat av: Toja o Co.

Härligt att se alla på plats och att resan gick bra, Njut nu järnet - o kör lite extra med mammi nu Ida 😜.
Många kramar till er alla från oss ❤

2014-06-18 @ 20:19:50
Postat av: Ulrika & MO

Så härligt!!! 👏👏👏😍💗

2014-06-18 @ 21:42:49
Postat av: Linda

😍😍😍😘

2014-06-22 @ 09:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0