Gomorron!

Dagarna flyger fram, redan torsdag. Igår tillbringade vi dagen på Vattenlandet, vilken varm dag! Jag parkerade mig i en solstol och vaktade väskorna, så jag åkte faktiskt ingenting. Men flera dopp blev det. Men det lär bli fler besök där i sommar. 



Tog bara dessa tre kort :) 
När vi kom hem lagade jag tacos och så tittade vi på Katy Perry's film från hennes förra turné. På måndag ska vi tjejer gå o se henne i Tampa Bay Times Forum, så kul!!
Ungdomarna avslutade kvällen med att spela tennis, hämtade hem dem 22.30. 

Idag blir det sol och bad hemma på förmiddagen. I eftermiddag åker vi till Ellenton för shopping, killarna hinner med en sväng, innan de traskar över till ishallen för träning. 

Nu ska jag ta Molly på promenad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0