Sista inlägget som gästbloggare för denna gången. Och att säga hejdå till underbara Åkermarkarna.

Som vanligt när vi är här i USA har vi haft det helt underbart hos underbara Åkermarkarna. Soooooooo LOVELY.
 

I onsdags när vi skulle åkte  till Longboat Key var det värsta åsk och regn ovädret. Strömmen gick hos Åkermarkarna, så Carina tände ljus för det blev så mörkt som mitt i natten. Vi satt färdigpackade och myste i soffan allihop och väntade på att det skulle lugna sig.
Väl framme på Longboat key så var det blandat väder sol och regn. 

Vi tog det lugnt och åkte på kvällen till "stan" åt gott och strosade runt på mysiga gågatan.


Dagen efter var det röd flagg pga. höga vågor och kraftiga strömmar. 

Så efter en god hotellfrukost chillade vi vid och i poolen.



Sista dagen var vi på stranden och jag låg som en padda under en cabana. 


Svettades, njöt och längtade efter Åkermarkarna. Som vi hade stämt träff med 20.30 i Brandon där Olle hade en hockeymatch. Det slutade med vinst 8-2. Tjohoooooooooooooooooo. Tacklingar och slagsmål med utvisning av bla. motståndarens målvakt till följd.....

Vi åkte med Åkermarkarna hem igen och igår var vi på en mysig sightseeing downtown Tampa.




 Vi åt gott på Jackson´s och åkte i helt underbara kvarter med gigantiska palats till hus.


När vi kom hem åkte vi till poolområdet som är helt nytt här i Cory Lake. Så fint och roligt för alla. Tjohooooooooooo





Nu är det dags för oss att packa och åka vidare till Orlando där vi stannar i två nätter för att på tisdag åka hem till Sverige igen. Får väl se om jag ( min fegis ) vågar åka något på dessa otroliga parker.
 
TUSEN TACK FÖR ALLT UNDERBARA ÅKERMARKARE <3<3<3<3 Det är helt LOVELY att vara med ER <3<3<3<3 Puss från oss Wennerbergare. 
 
Ha det så gott!
Puss
Martina
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Toja

Stort tack för att vi fått vara med på er resa! Vilka härliga veckor ni haft o så mycket ni hunnit med.
Nu får ni njuta av de sista dagarna i Orlando. O fegare än jag kan INGEN vara o jag åkte ju en hel del till slut - i och för sig pga den men nu har ju inte du den aggressiva o pådrivande fru Åkermark med dig så du kanske kan slingra dig ur 😃😂.
Finns ju även bra shopping i Orlando - men du är kanske färdigshoppad 😜.

Förstår att det är sorgligt att lämna den fantastiska värdfamiljen - men ett underbart varmt och soligt sommarväder väntar er här hemma o kan gissa att Helsingborg är lovely nu.

Lycklig resa hem och många pussar och kramar till er alla! Tjohooooooo! 😘❤💃

2014-07-20 @ 17:09:37
Postat av: syster Malin

Vilka fina bilder du tar Martina! Så härligt ni har haft det!:) Jag längtar tills det är min tur att gästblogga igen:)) Kram

2014-07-20 @ 18:22:53
Postat av: Sophia

Ååå nu längtar jag massor! Vilken toppensemester hos de där Åkermarkarna - igen! Nu är det inte långt kvar för vår del, 5 veckor!!! Ska bli så härligt att varandra i era fotspår ;-)

2014-07-31 @ 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0