Nästan 1 vecka hos LOVELY Åkermarkarna Och idag är det 4th of July Tjohooooooooooooo

Och oj vad vi njuter,solar, badar och har det gott. Istället för att chilla så promenerar och Zumbar vi här. PUST PUST ( Det är lite konstigt, för hemma tränar jag inget. Men här kommer jag liksom igång.... Eller ja nästan iallafall ).



Killarna har varit på Vattenlandet en dag och Busch Garden en annan dag med Anders. Och har haft det såååååå roligt, Eftersom jag är en fegis och inte åker NÅGOT så var jag med Carina, Ida och Gabbie på något som jag inte är feg eller rädd för nämligen shopping. Hahahahaha. Fast jag har inte shoppat så mycket ÄNNU......
Ätit gott två kvällar i rad har vi gjort. Nämligen på KOBÉ och Bonefish Grill. 



MUMS såååååå underbart gott.
Igår var vi på en utflykt till Siesta Key Beach. Alltså vilken strand L O V E L Y är bara förnamnet. 






Idag är det 4th of July och vi började morgonen med ett Zumbapass som dagen till ära skulle gå i rött, blått och vitt. 
Nu ska vi packa ihop oss för att åka och fira just 4th of July på Hogan´s beach. TÄNK om HAN är där.... TJOHOOOOOOOOOOO på den isåfall.



Och sist men inte minst idag är det Mollys födelsedag. GRATTIS MOLLY puss puss.


Ha det så gott alla 

PUSS 
Martina

Kommentarer
Postat av: Toja

Tjohoooooooo - där är du ju Martina!!! Välkommen som gästbloggare - ser fram emot många inlägg ;).
Ni ser ut att ha det helt underbart och det är kul att få vara med er på ett hörn. Vänta inte för länge med att komma igång med shoppingen nu bara - det finns mycket att missa o mycket att fynda - tjohoooooo!
Ha det fortsatt bra o krama om alla från oss.

O GRATTiS goa Molly!!!

Puss puss <3

2014-07-05 @ 09:05:24
Postat av: Rebecca

Grattis bästa molly!! Pussa från mig :)

2014-07-05 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0