Att ha hyrt båt en dag och bevittnat det tredje bröllopet på Anna-Maria Island.

Dagarna bara swischar förbi i en väldans fart, så det gäller att njuta av varje minut. Och mycket annat kan man inte göra här. Soooooooooo LOVELY. Men tänk om man bara kunde sakta ner tiden lite.....
 
Efter en härlig morgonpromenad igår hyrde vi båt och åkte ut till Jewfish key. Det tog ca 1 timma dit ut och där badade vi, snorklade, fiskade, åt god frukt som Ida hade fixat, flöt på den största luftmadrass som jag någonsin sett. På den hade jag lätt kunnat somna. Och sa om och om och om igen vilket underbart ställe vi är på till varandra.





För ni som ska åka till Florida säger jag bara åk till Anna Maria Island och Jewfish key.










När vi kom hem till huset igen så duschade vi och gjorde oss i ordning för middag på Sandbar. Varför byta ut ett vinnande konsept liksom. Maten, utsikten och läget är så oslagbart.




Kvällen till ära var det ett bröllop som vi kunde se och följa ifrån vårt bord. På denna veckan som vi har varit här så har det varit tre bröllop. LOVELY med kärlek <3<3<3<3




Idag åkte vi till Tampa efter en sista dag på just denna strand. Det var väldigt svårt att slita sig. Men såååååååå mysigt att vara hemma hos Åkermarkarna också såklart.


Visar även lite shopping........ Tunikan som jag har på mig i båten när jag håller i hatten och sitter brevid Carina är köpt här och hatten som har varit på sedan jag köpte den, perfekt att ha här. 





Tjohooooooooooooooooooo
Ha det så gott


Puss
Martina
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Åhhh så himla härligt!! Nu vill jag boka resa ännu mer😃 snygga shorts o sandaler😍 Ha det fortsatt underbart!😘

2014-07-13 @ 09:47:48
Postat av: Toja

Ja jisses vad man längtar tillbaka till de underbara stränderna runt Tampa. Himmelriket på jorden.
Snygg shopping - gissar att det vankas mer i veckan som kommer - tjohoooooooo.
Solbrända, fräscha o vackra är ni hela bunten!
Puss <3

2014-07-13 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0