Anna-Maria Island Here We Are TJOHOOOOOOOOOOOOOO

Och så fint, läckert, underbart och LOVELY det är här.
New England stil ända ut i fingerspetsarna, Me LIKE a´ lot.





Huset som vi hyr har två stora och underbara verandor en mot framsidan där gatan är och en mot baksidan där poolen är.







Där sitter vi när vi äter frukost och chillar när vi kommer hem. 
Jag får nästan nypa mig själv i armen för att se så att jag verkligen inte drömmer utan är vaken. Så underbart är det här.
Till stranden är det ca. 300m där är vi på dagarna och solar,badar,läser,fiskar,spelar fotboll,freesby och äter lunch på Sandbar som har sååååååå god mat och sååååååå LOVELY utsikt. Sitter man på raden längst ut på restaurangen så har man fötterna i sanden.












Vi kom hit i lördags och har haft varannandagsväder blandat med strålande sol, blåhimmel, Ösregn, Åska, Blixtrar. HETT är det oavsett.
Anders och jag åkte till Ellenton Outlet i måndags eftermiddag då vädret var tråkigt, det ligger ca 40 min härifrån. Shoppade lite, men det visar jag en annan dag.
Killarna och Åkermarkarna var kvar hemma och hade fixat Pizza och sushi som vi åt när vi kom tillbaka. Dom är ju bara BÄST.
Puss
Martina

Här kommer ännu mer bilder :)

















 

Kommentarer
Postat av: Nina

Wooowww vilket paradis!!!!!
Bamse kramar till Er alla <3

2014-07-11 @ 17:31:32
Postat av: Bo Nilsson

Det där ser ju skapligt ut men nu är vi Rörösjön och det är högsommar. Mait, Inger och Inga-Lill spelar skipbo och det är väl någon som vinner ?
Bad i tunnan kan det bli. Men det är inte så många som går runt den här byn som det var förra året och fisken får väl ligga kvar i sjön på tillväxt.

2014-07-11 @ 23:52:38
Postat av: carina

Ok, Anna Maria Island är fantastiskt, med det är ju oxå Rörön! Saknar allt, varvet runt sjön, badtunnan, fisket, och att vinna i skip-bo ;)

En varm och svettig kram till er alla!

Nina, boka biljetter, hit måste ni komma! Puss!

2014-07-12 @ 03:58:31
Postat av: Toja

Men åhhhhhhh så fina bilder! Vilken semester ni har - helt underbart! Får nästan nypa mig i armen jag oxå Martina :)
Det är ju så där man ska ha det när man har semester - det har ni planerat till bra!
Och så lite shopping på det - hur perfekt kan det bli???? Ser fram emot att få se vad det blev i påsarna ;). Sandalerna var ju ursnygga i alla fall!!!
Ha det fortsatt lovely o pussar o kramar till er alla!!!

2014-07-12 @ 08:40:15
Postat av: Sophia

Vilka underbara bilder! Det där plejset får vi nog ta och uppsöka i september! Boendet påminner en hel del om Key West, visst?

Svar: Ja, påminner mycket om Key West! Hit åker vi när ni kommer!
carina åkermark

2014-07-31 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0