Slappardag

Det är tur att man har hund så man är tvingad att lämna soffan och gå ut en sväng. Joggade precis ett varv med Molly, men annars har jag legat i soffan hela dan i dag.
Vilken fin kväll! Men nu ska det komma en ny kallfront igen.
Såg att det stod i Aftonbladet om dödskjutningen på en biograf här. Det var den biografen jag ville att vi skulle gå med Tommy och Nina nu när de var här! Den ligger vid The Groove, köpcentret ovanför Wiregrass för er som varit här. Hur i hela friden kan det ens hända? Fattar det inte. Man går på bio, mitt på blanka dan, blir skjuten o dör. SLUT. Helt i onödan! Hemskt.
Olle och Freddan är på hockey träning, så det är bara jag och Molly hemma ikväll. Jag ringde precis till Filip och han satt på tåget in till Manhattan. De hade fått fribiljetter till Rangers-Lightning matchen ikväll, så kul för dem! Olle får fribiljetter till Lightnings match på torsdag så då ska vi gå. Mindre kul var det häromdan när Fille skickade mig den här bilden...
Han fick en hög klubba över näsan på träningen, fick sy 1 stygn. Igår spelade de match och vann! Hade så gärna velat åka upp och hälsa på igen och se dem spela. Men i helgen åker Freddan på mässa till Las Vegas och är borta i över en vecka, sen ska han till Phoenix och Philadelphia och därefter får vi nytt besök igen! Toja, Mange, Simon och Sara kommer och stannar i hela 3 veckor! Jippi så skoj! Så nu hoppas vi på att alla kallfronter hinner passera så vi får sol och värme i februari :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Toja

Ja tjolahopp tjolahej - i februari ska det bli värmebölja har jag hört...(beställt....:)).
Synd att Filles lag har så mycket dumma bortamatcher så vi inte fick till det att åka och se honom spela. Hade varit så kul.
Passa på att jogga runt sjön - snart kommer jag och då handlar det mer om att släpa sig runt. Nästan så man bävar för att åka på dessa semestertripper till er nu för tiden - lata dagar i solen förvandlas till rena rama hälsoresan. Promenader runt sjön, zumbapass, nyttig mat.... ;))
Alla ni som vill skicka med stora chokladkakor till Carina när vi åker - hör av er så lovar jag leverera, mohahahahahaha....

2014-01-15 @ 16:22:03
Postat av: Carina

hahahaha, allt godis du tar med hit, kommer jag bjuda våra gäster på......;)

2014-01-15 @ 18:27:37
Postat av: Alexandra

Ny profilbild fille!!?

2014-01-19 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0