Sjukstuga och regn.....

Den här veckan har väl inte varit alltför munter. Freddan kom hem från Las Vegas med influensan. Han har fått hålla sig hemma hela denna veckan, fast idag kom han iväg till jobbet. Jag fick en väldigt lindrig variant och var sjuk i måndags, sen vände det för mig. Olle har klarat sig hittills.
Ute har det regnat och varit grått och kallt. Det enda positiva har varit att man med gott samvete kunnat mysa inne, med film, tända ljus och brasa. Igår såg vi Last Vegas och Captain Phillips, bra båda två.
 Sandy har flyttat in hos oss och ska bo här i 4 veckor då Tobbe och Åsa är på resande fot.
Ikväll är det tänkt att vi ska åka och se Malmö FF - New England Revolution. De spelar i Bradenton och vi ska gå med Olles kompis Joey´s familj. Hoppas på bättre väder till kvällen! I helgen är det lovat värme och sol, så det hoppas vi på.
Nu väntar jag på att hämta hem Molly och Sandy som är och badar och blir fina:)
Jag ska inviga vår nya tvättmaskin som precis kommit! Äntligen säger jag! Som jag hållt på och bråkat med den gamla, som har fungerat lite som den velat.
Snälla sol kom tillbaka!
Ha en trevlig helg alla!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahahaha, ingen kan ju säga att du gav upp hoppet om tvättmaskinen direkt iaf, den började ju bråka när vi var hos er sist. September 2012.....

2014-01-31 @ 20:24:57
Postat av: Syster Malin

Ehhh, du kan va säker på att solen kommer till dig före mig...men jag vill oxå ha sol!!!😩

2014-01-31 @ 22:27:18
Postat av: Carina

Hahaha Marie, ja och den hade säkert strulat innan det oxå....;)

Malin, solen är här!!!!

2014-02-01 @ 17:27:16
Postat av: Rebecca

Uppdatering?! :)

2014-02-09 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0