Lördag

Idag är det Gasparilla fest i stan, ett jippo jag aldrig varit på. Det är en invasion av pirater och parader och brukar gå mycket livat till.
Olle har åkt till Orlando för att spela 2 matcher idag. Han blev upphämtad klockan 11 av Adam och Gordie. Första matchen är kl 14 och andra kl 18,30 så han kommer inte hem förräns sent. Kände att jag inte ville lämna Molly ensam hemma en hel dag.
Igår var jag på lunchdate med Jenny och Yoona, vi var på en koreansk restaurang, Matoi. Mycket trevligt och mycket gott!
Fick en jättegod present av Yoonas mamma, så snällt! Påsar med olika innehåll av smaksatta nötter.
Innan jag skjutsade hem Yoona så stannade vi till på Whole Foods, där man köper ekologisk och nyttig mat. Lite annat finns oxå....
Jag hann knappt innanför dörren innan det var dags att åka till nästa restaurang för middag. Tobbe och Åsa hämtade upp mig och så åkte vi till Bonefish Grill. Alltid lika gott! Olle ville inte följa med, han stannade hemma och kollade high school hockey på tv:n. Målvakten i hans lag, spelar i Manatee high schools lag och den matchen visades på tv. Plus att han känner nästan alla andra oxå:) Vinst med 3-2.
Vädret är fortsatt kallt. Eller nätterna är kalla, men dagarna helt underbara, 20+ och sol, inget att klaga på egentligen. Molly och jag har precis gått runt sjön, och här händer det en hel del nu. Ett nytt område med hus byggs precis efter infarten från Morris Bridge, som heter Capri Isle. Men även ett nytt poolområde vid clubhuset!
Vet ej när det ska vara klart, men spännande ska det bli!
Nu ska vi fortsätta njuta av dagen jag och Molly. Imorgon kommer Freddan hem från Las Vegas, äntligen!
PS Kanske ska förtydliga att Hjärtrud är på skoj:) Jag har så underbart härliga och roliga väninnor! ♥ PUSS till er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Underbara bilder !! Ha det bra vännen ! kram Ingela

2014-01-25 @ 21:57:57
Postat av: Toja

Men åhhhh, var Hjärtrud bara på skoj. Hade ju börjat gilla henne :)))
Men tack för uppdatering! Svårt att fatta att vi snart sitter där hos dig/er! Bra att solen tittar fram o värmen jobbar sig uppåt.
Två veckor kvar.......
KRAM!

2014-01-25 @ 22:55:05
Postat av: Alexandra

"Lite annat finns också" 😂

2014-01-26 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0