Kallt!

Freddan är nu i Las Vegas, han åkte tidigt lördagmorgon. Olle och jag åkte till Brandon och mötte upp Jenny, Kira och Joey. Blev en liten snabbrunda och Olle köpte ett par jeans, och så käkade vi lunch på California Pizza Kitchen. Olle följde med Joey hem och jag åkte hem till Molly. Tog ett varv runt sjön och jäklar vad kallt det var. Tur att Åsa varnade mig.......Mössa på!
 
Molly och jag hade en lugn och mysig lördagkväll här hemma. Jag kollade på Stjärnorna på Slottet och efter det googlade jag filmer som Maria Lundqvist varit med i och såg bl.a Den bästa av mödrar.
Imorse när vi kom ut var det frost.
Nu blir det mössa på igen och ett varv med Mollsan, innan jag åker till Ellenton och hämtar Olle och kompis. Vi har ledigt mån-tis, skönt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hjärtrud

Asså jag tycker du verkar leva ett så fint liv. Kan inte vi som läser din blogg få se lite hur du tränar? Asså, kanske lite rörelser? Och så vill vi se mer av din familj. Och dina djur. Och dina hus. Och dina semestrar. Och dina vänner. Och dina kläder. Och ditt smink. Och gärna fler selfies. Ok`
Från en av alla dina beundrare!

2014-01-20 @ 15:42:58
Postat av: Carina

Tack för din fina kommentar Hjärtrud, den värmer verkligen. Vet att efterfrågan är stor på just allt det du efterlyser. Får dagligen kommentarer om just detta! Vissa saker vill jag dock hålla privat, vilket jag hoppas du förstår.
Men mitt mål för i år är självklart att tillfredsställa alla mina läsare, och att bli en bättre bloggerska.
Tack för att just DU läser min blogg, och för din fina kommentar som jag verkligen tar till mig.
KRAM

2014-01-20 @ 15:55:24
Postat av: Syster Malin

Hahaha😂

2014-01-20 @ 21:30:17
Postat av: Hjärtud

Wiii, du läser o kommenterar! Tack! Det värmer i vinterkylan. Kram (eller är det för personligt kanske ...?)

2014-01-22 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0