Zumbadebut

Semesterbloggerskan somnade i soffan igårväll - ooops. Blir en lunchuppdatering idag istället.
 
Även dag tre bjöd på strålande sol och blå himmel. Så efter rundan runt sjön blev det en dag på bryggan igen och några tog en tur med båten.
När Olle kom hem från skolan åkte vi till Brandon för lite shopping och mat.
 
Vi gav kocken Mange ledigt och slog till på middag ute. Mycket gott!!!
 
Fredrik var ej med då han var på affärsmiddag i Orlando.
Vi passade på att fynda lite till på Hollister. Svårt att låta bli när jeansen kostar 25 dollar - 178 sek :))
 
Idag var dagen med stort Z - dagen för min zumbadebut. Lite pirrigt. Jag är ju en lat person av naturen och träning faller sig inte alltid naturligt för mig. Men här hos fru Carina så är det inga lata dagar inte. Så jag hoppade rundan runt sjön i morse och hängde på Sara och Carina.
Fick ett väldigt varmt välkomnande av alla där och tränaren Jennifer vägledde mig genom passet :).
Det var riktigt kul, även om koordinationsförmågan är lite ringrostig och det var mycket att hålla reda på. Sara dansade på som hon aldrig gjort något annat. Bra där!! Och Carina är ett riktigt proffs.
På vägen hem mötte vi Mange och Molly som sprang runt sjön. Som sagt - ett riktigt träningscamp har vi hamnat på.
Nu ser vi hockeyn och hejar fram Sverige. Mycket stark inledning, men nu börjar det bli spännande när det helt plötsligt står 4-2. Heja heja!
Någon som dock tar det lugnt trots den ooooooliiiiiiidliiiiiiga spänningen är Molly :))
 
I eftermiddag ska Carina och jag offra oss på att åka och handla mat - för vem vet - man kanske ramlar över ett TJ Max eller Ross när man ändå är ute och åker :))).
 
See you later.........
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men vem är det som kör så med er? Ni har ju semester! Finns det inte någon hemsida ni kan klicka hem maten ni vill ha o typ hela TJ Max o Ross? (Oroväckande att jag var tvungen att skrolla upp för att se vad de hette 😱).

2014-02-12 @ 19:53:00
Postat av: Herr Hjärt

Har hört att de har en fantastiskt god sötpotatis over there! Rekommenderas starkt till nästa gång ni besöker en sådan födoämnesinrättning.

2014-02-12 @ 20:10:46
Postat av: Syster Malin

Hahaha..så himla stolt jag blir när du tränar så hårt!! Heja dig!! Herregud så billigt, jag funderar nu på om vi kanske ska åka på sportlovet när det är så billigt!!😂 Vi ses på måndag!

2014-02-12 @ 20:58:36
Postat av: Marie

Hahaha, håller med Sophia, hallå! Semester. Vila. Ät. Lata er. O shoppa lite däremellan.

2014-02-12 @ 21:58:32
Postat av: Rebecca

Malin! Jag hänger på. Vi ses på måndag tampa!!

2014-02-13 @ 00:23:30
Postat av: Toja

Tack Malin, lite stolt själv:)))
Helt rätt tänk, finns många kronor att spara. Har varit iväg o sparat lite till idag!!!! Så varmt välkomma brudar. Om vi är fler kanske vi vågar vägra träna o börja lata oss, ha ha....

2014-02-13 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0