Vi trivs vidare.......

Tack för era uppmuntrande ord för uppdatering av bloggen. Vi fortsätter väl då......
(Och Malin - vi saknar er här hos oss - med tur eller otur..... så skrapa vidare på trisslotterna så ses vi nästa vecka.....)
Morgonrundan runt sjön för Mange, Simon och mig med Molly o Sandy som sällskap. Sara föjde med Carina på zumbapass o tyckte det var jättekul. Får se om jag vågar mig dit på onsdag.
Lite sol, solstol, skvallertidningar och svalkande dricka. Ytterligare ett par grader varmare idag och en klarblå himmel.
Mange fick napp......
 
Sara och jag gjorde naglar och Carina följde med oss och passade på att laga en nagel under tiden.
 
Inte för långa naglar nu Sara sade jag. Så hon valde denna längd.....
 
Blev ju bra!!!
Nöjda brudar - svårt att blogga med dessa naglar dock :))
 
När vi kom hem hade kocken Mange grytorna varma. Blev grillad fläskfilé med blomkålsgratäng, sparris med parmesan, majskolv och whiskeysås. En riktig fröjd för smaklökarna. Vi tackar och bockar.
 
Lite av godiset vi ej fick köpa med oss blev ju bra till dessert......
 
Dags att sova för snart vaknar vi ju igen. Morgonstund har guld i mund........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Schedin

Ett gott skratt förlänger livet! Tack för det, Toja!
Kul att följa bloggen. Härligt ni har det.
B-M

2014-02-11 @ 08:52:11
Postat av: Sophia

Fantastiskt detta! Kan ju bli en vana att följa bloggen ... :-). Vakna nu! Det är urtråkigt i Sverige när ni sover! Puss

2014-02-11 @ 12:31:44
Postat av: Syster Malin

Hahaha...ja dom där lotterna va inget o hänga i julgranen, men vi är glada att ni längtar efter oss!!😉 Ja fortsätt blogga, jättekul o få va mä er på höll, jäklar va gött vettu!! Kram på er❤️

2014-02-11 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0