Dan före dan!

Igårkväll kom Filip hem! Jag och Ida mötte upp Filip och Freddan på Friday's där vi käkade middag. Olle hade jag skjutsat till Joey tidigare på dan, så vår riktiga familjereunion blir ikväll.
 
Idag blir det en sväng till Brandon. Där ska vi möta upp Olle och så ska Filip handla sina julklappar, bättre sent än aldrig;)
Sista julmaten ska inhandlas och så även julskinkan som vi alltid köper på Honeybaked Ham.
Ikväll ska Ida och jag baka Filips favorittårta, Farmors tårtan. Ida har redan bakat en massa godsaker :)




Igår kom ett paket på posten ända från Sverige. Huvudsak till Filip, men även en massa godsaker till oss alla. Tusen tack Toja, Mange, Simon.o Sara! 
 
 






Nu ska jag fylla på kaffekoppen och fortsätta titta på Långben, innan det är dags att ta tag i dagen. 
 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida, din lilla wifey;) Ser gott ut och jag ser fram emot att du kommer hem till mig och bakar nästa gång du är i stan:)Alex, Rebbe, du och jag - tonåringarna;)) Ha en fortsatt trevlig julhelg! Jag firar på jobbet alla dagar, men vad gör det med världens roligaste jobb:))En skype ikväll kanske?!
Kram till er alla <3

2014-12-25 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0