Hemma igen!

Knappa 2 veckor spenderades i Sverige, o jisses vilket tempo jag haft. Fredrik var inte avundsjuk på just den biten, men såklart hade han gärna varit med o träffat släkt o vänner, Olle med. De har dock inte varit ensamma här hemma då det varit fullt hus här som vanligt :)
Jag har hunnit med, Täby, Resarö, Mjölby, Hogstad, Boxholm, Eriksdal, Mellbystrand, Ullared, Ängelholm och Helsingborg! Tusen TACK till alla! 














Men, underbart är kort och nu är jag redan hemma igen. Däremot är det inte slut på roligheter, utan nu blir det full fix inför ikväll då huset fylls av gäster :) I skrivande stund sitter Marie, Jonas och Hugo på flyget hit, tillsammans med sina vänner Nisse o Jessica o deras två tjejer! 
Skojigt värre! OCH nu kommer även bloggen uppdateras igen då jag får hit en hel hög med gästbloggare :)

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Haha...det är nog bara du som kan göra en sån resa😉 Har ju glömt o fråga om Ullared!😃 Hälsa gänget, vi hörs på skype! Kram

2014-08-28 @ 05:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0