Födelsedag och helgen som gick

Förra tisdagen, när jag skrev sist,  satt jag i Ellenton o väntade på att Olle o Adam skulle träna klart, nu är det dags igen. Hade hoppats på att slippa köra idag, men så blev det inte. 
Så vad har hänt senaste veckan? Jag fyllde år i torsdags. Fredrik var i Chicago och kom inte hem förräns sena kvällen. Han kom lagom till att ta hand om disken efter min födelsedagsmiddag. Som tur var så kunde min andra familj komma och fira med mig. Tobbe, Åsa, Mackan, Oscar, Petra, Adeline och så Fillip o Olle såklart. Vi drack bubbel o åt chokladdoppade jordgubbar mm till förrätt. Sen blev det baconlindad fylld kycklingfile i ugn med gratinerat blomkålsmos och grönsaker till varmrätt och så avslutade vi med glasstårta. Jag fick jättefina örhängen! Helt i min smak, TACK! 

Matchar perfekt till mitt nya armband jag fick av Fredrikssons. 
Eftersom Freddan missade middagen så firade vi vidare på fredagkvällen. Familjen åkte till International Plaza och jag fick min present. Min allra första Louis Vuitton väska! Vilken lycka 😍 Den är så fin! 
Jag fyllde ju trots allt jämnt (44) 😜 
Vi käkade på The Pub innan vi åkte hem och mötte upp Petra, Mackan o Oscar på bion. Vi såg The Other Woman, helt klart godkänd! 

På lördagen blev det jag och Freddan som åkte till stranden. Olle och Filip stannade hemma och körde wakeboard med Mackan o Oscar. 
Älskar den här vyn!
Förberett för bröllop på stranden...


På kvällen blev vi bjudna på grillat hos Tobbe o Co och även Jonas anslöt. Perfekt dag! 
Söndag var det hockey i Ellenton för Olle. Träningsmatch kl 12 och 16, men jag stannade hemma med Molly. Tobbe o Co inkl Filip tog en stranddag. 

Men så imorse var det dags för Petra, Adeline, Mackan, Oscar och även Jonas att åka hem till Sverige. Nu blir det verkligen tomt här. Och på söndag sticker även Tobbe o Åsa. Vilken tur att vi har Farmor och Farfar på intågande! 
Vi avslutade med en middag tillsammans med hela gänget på GrillSmith. 
Adeline och Freddan är kompisar:) 


Jaha, nu har jag ca 2h väntan kvar innan killarna tränat klart. Får nog bli en kaffe på Starbucks. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0