Bollywood party

Samma dag som Ida kommer hem, lördag den 12:e april, så är vi bjudna på ett Bollywood party hos våra vänner Jal och Shiraz. Jag tycker det är kul samtidigt lite jobbigt när det är tema fester, och man måste ordna speciella outfits. Men vilken tur att Åsa har en hel gardererob med festkläder som passar detta event! I fredags åkte vi till en Indien-affär, för att få lite inspiration samt komplettera med en topp till Åsas kjol. Vi gick all-in och käkade tom  Indisk buffé till lunch, vilket var supergott! 
Det är mycket bling-bling som gäller så vi åkte till Burlington och köpte billiga smycken, och nu saknar jag endast en sjal, sen är min outfit komplett. 
 
 
Den här fina får jag låna av Åsa. Snörningen ska vara bak
 
Och så lång kjol
Åsa kommer ha en jättefin kjol som går i vitt, guld och svart. Hon köpte en guldtopp till den, kommer bli sååå snyggt. Nu ska vi bara hitta nåt till Tobbe och Freddan. Vilken tur att de varit i Indien och Marocko och köpt på sig kläder som passar nu! Killarnas outfit är det tydligen inte så noga med, de kan ha jeans och en skjorta. Gärna färgglad och lite längre, men vi kommer ta det vi hittar i Tobbes garderob :) 
 
Freddan och Olle spenderade lördag och söndag i Miami med hockey. Det var ett showcase för killar födda 2000. Då kommer det scouter från olika prep schools och tittar och ev värvar. Det gick jättebra för Olle som spelade i gröna laget. I helgen som kommer, spelar de i Clearwater. Filips coach som han hade i Kents Hill kommer för att titta och ska bo hos oss. 
 
Nu ska jag ta Molly på en runda. Vädret är kanon och ska vara så hela långa veckan, underbart!
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0